Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
#162140
sylvia schreef: Nou zeg............baby caaf schijnt echt goed te smaken, die andere twee zijn door de caafies zelf opgegeten :o
Waarschijnlijk toch te klein geboren en het niet gered en dan ruimen ze het soms zelf op, feit is dat die dingen er niet uit kunnen, maar toch spoorloos vertrokken zijn :-\
Die fokster waar wij onze caafjes vandaan hebben, die voert de dooie platgewalste jonge caafjes ook op aan haar teckels ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#162150
Ollie schreef:

Die fokster waar wij onze caafjes vandaan hebben, die voert de dooie platgewalste jonge caafjes ook op aan haar teckels ;D
zie je wel, hartsikke lekker 1 dags caafies ;D
Door Jolly
#162176
Als ik op de kinderboerderij (kibo) drachtige zeugjes had lopen, dan gingen die met 2 weken in een afsluitbare kooi, want de 2 katten wisten wel raad met de net geboren jongen als we ze gewoon in het grote openhok lieten lopen. :-\
Op zich had ik daar niet echt moeite mee ( that's nature) maar de meeste bezoekers van de kibo wel.
De katten vingen ook naar hartelust muizen, jonge ratten, kuikens( eend of kip, markte ze niets uit) die ze met regelmaat ook nog even kwamen showen aan mij.
Ik had gelukkig een collega die net zo was als ik, maar de meeste invallers vonden het maar niets dat de kat ineens op het bureau sprong en je een leuk half afgekloven lijkje kwam brengen terwijl jij net aan je ochtend theetje zat ;D
Oww wat verlang ik naar die goede oude tijd terug.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door