Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rosita
#143434
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gisteren in Ermelo carnibest gehaald en we kregen van Corine wat extra’s mee voor onze viervoeters, waaronder wat kippennekjes, eendagskuikens en wat leek op 2x een staart en strot van een rund (zag er erg lekker uit). Ik weet dat van mijn katten alleen Nero de kuikens met smaak eet, dus die zal de komende weken wel aan zijn trekken komen ;D. Omdat de honden vanmorgen lekker zoet waren met hun staart en strot, besloot ik Nero eens een nekje te geven. Nou wie komt er bij staan en begint me toch te grommen, juist ja Dante :o. Dit had ik dus echt niet verwacht van mijn kleine ventje. Hij heeft precies 1/3 van het nekje met plezier opgegeten toen ik helaas even weg moest en dus de rest maar aan Prince heb gegeven. Morgen geef ik er zowel een aan Dante als aan Nero gezien het anders vechten wordt ;D. Dayna moest er helaas niks van hebben, maar misschien komt dat nog wel (ik zou het voor haar door de gehaktmolen kunnen halen). Volgende keer maar gelijk wat nekjes er bij bestellen, want dit is dus zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Rosita
Gebruikersavatar
Door sylvia
#143631
je hebt kans als Dante het gaat eten dat de rest het ook uiteindelijk gaat proberen.
Ik heb er hier één van 11 weken oud die gromt nog harder dan de honden als ze iets lekkers heeft :o
Door tine
#168883
Mijn kater van 7 maanden houdt er een in z'n bek ,gaat naar iemand anders z'n vleugel,jaagt als het ff kan de eigenaar weg ( niet voor lang natuurlijk).Dan zet ie z'n poot op de tweede kippenvleugel....... :o
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door