Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#1167364
mocht je er over een tijdje naartoe gaan, dan wil ik misschien een (of 2) losse duif. die kan ik nergens anders halen, en bij KB komen de postduiven in een doos met zn 15-en. ik denk dat het me niet in dank wordt afgenomen als ik ze zelf op de dam ga vangen  :P
Door Krullebol
#1167366
;D

en je weet maar nooit wat die onder de leden hebben. Ik denk dat je ze best mag vangen, bedelaars!~
De duifjes waren wel niet gepluimd [rare zin]. Zijn ze bij KB gepluimd? Anders moet je gewoon een rondje doen en kijken of mensen wat willen. Ik wil ook wel duifjes proberen [in elk geval 6 dus dat is al bijna de helft van de doos]
Gebruikersavatar
Door koekje
#1167374
nee, die zijn niet gepluimd. dat geeft ook niets, want ze eten eigenlijk alleen hele postduif bij mn moeder. die pluimt ze dan (de grote veren, de rest doet Otje zelf).
suzie zou binnenkort misschien ook eens bij de poelier op de albert cuijp gaan kijken, wat en hoe (en hoe duur) de duif daar is. duif vinden ze hier erg lekker. ik had een keer duivenkarkasjes van herby, en die vonden ze helemaal geweldig! helaas was dat een eenmalige aanbieding.
Door ibbi
#1167440
flin schreef:
of zelf een fokkerijtje beginnen? :D
:rotflmao:
het idee ;D dat zie ik hier nog niet zo gauw gebeuren... :D
Door flin
#1167503
ibbi schreef: :rotflmao:
het idee ;D dat zie ik hier nog niet zo gauw gebeuren... :D
neej, 'k begin d'r ook niet aan...
d'r zijn trouwens zat slangenmensen, die wèl zelf fokken voor de slangen,,

miss toevallig iemand in de buurt, waar je wat van af kunt nemen?
'k vrees trouwens dat ze dan niet goedkoper zijn...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door