Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Huskymeisje
#1064868
Heel voorzichtig durf ik een beetje blij te zijn, want die eeuwige brokken en blikvoerkater van mij eet inmiddels rundergehakt, gemalen zalm en de enkelvoudige kipvariant van Smuldier die eigenlijk voor honden bedoeld is (tenminste dat staat op de verpakking). Deze drie eet hij zonder dat ik het op hoef te leuken.

Het is nog geen volledig menu om gezond op te leven voor hem, maar een voorzichtig hoera durf ik toch wel te roepen want tot nu toe heeft hij stelselmatig alles geweigerd wat niet op brok of blikvoer leek.

Ben er zo blij mee wilde het even delen met jullie.
Door flin
#1064874
'k zal 't ook maar fluisteren dan: hoera, hoera!! ;D

katten krijgen hier ook wel n's smuldier kip; is gewoon gemalen karkas...ze vreten hier zelfs de pens van smuldier...
Door Huskymeisje
#1076577
Ik heb mijn restantje HB maar te koop gezet. Ik heb al een poosje alleen maar barf gevoerd aan BEIDE katten.  :D

Het lijkt wel alsof er bij Rambo een knopje om is gegaan. Hij schooit om het leven wanneer ik met het eten voor de beestjes bezig ben. Vreet het Rocky (en liefst ook de honden) bijna onder de neus weg. Of het nu gaat om vlees of orgaan, hij (vr)eet plotseling alles. Alleen vleesbot moet ik nog in kleine stukjes maken, maar hey als dat het enige "probleem" is dan doe ik het er voor.

Ik zie nu al resultaat. Hij was aan de magere kant en hij begint eindelijk wat dikker te worden.

En als bijkomend voordeel eet Rocky plotseling ook orgaan, want ja anders eet Rambo het op en dat kun je natuurlijk niet hebben. Dus van nu af aan heb ik alle dieren hier op vers. Er komt hier geen brok meer over de drempel. Nou ja, vooruit dan nog 1 keer. Van hier naar de kliko  :D.
Door flin
#1076600
 
super zèg!


hartstikke goed voor je beessies!

  ohw, en zal de 1 n's van de ander stelen,...oei, oei..... ;D ;D snel.... :P
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door