Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Hilde__
#1053295
Zo, ik heb me inmiddels helemaal suf gelezen  ;D Eigenlijk wil ik een menu samenstellen voor die 3 van mij gebaseerd op het prooidier menu (van Tom Lonsdale), dus dat je elke dag spiervlees,bot + orgaan geeft. Zijn er meer die dat hier doen of is het heel erg onhandig?

Thomas is namelijk een slechte orgaan eter, maar ik hoop/denk dat hij het wel eet als hij elke dag kleine hoeveelheden krijgt.

Of is het gewoon uitproberen of het werkt of niet? 
Door flin
#1053352
maak n's een lijstje voor jezelf,
  aan wat voor spulletjes je kunt komen,
  wat je katten precies willen eten,
en aan de hand van dat lijstje, kun je kijken of 't kompleet genoeg is om een menu van te maken?

dan kun je dat menu hier opschrijven, en kunnen er meer meningen worden gegeven?

katzels krijgen hier 3 ochtenden in de week een kleine portie orgaan: hart, lever of maag/nier, of muis, hamster, 1-dagskipje, vis
en 's avonds een deel kip of kwartel of duif of nijn of parelhoen, en dat zijn dus geen karkassen...
tussendoor nog 's een kipvleugel of aanbiedingsspiervlees, of pens...
Gebruikersavatar
Door koekje
#1053399
katten eten niet zoveel, dus als je iedere dag compleet wil aanbieden, heb je hele kleine miniporties. das voor jezelf amper te doen. ik geef iedere dag bijna een vleesbotje, en erbij of spiervlees of orgaan.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door