Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door verwonderd
#1052367
Jemig.

Hopelijk is vriendin idd morgen weer thuis.

Poeh, ik vind het maar knap van je hoor. En dat 3 weken lang  :thumbsupup:
Gebruikersavatar
Door koekje
#1052862
gister merkte ik dat de rode meneer zat te niezen. nog niet echt veel, maar net teveel om een stofje in zn neus te hebben. toen ik savonds weer kwam om de birmaan zn primperid te geven, was het niezen erger geworden. tijdens het eten spetterde hij met zn voer rond, en hij moest huilen langs 1 oog. hij genoot nog wel met volle overgave van het blikvoer.
ik heb er notitie van gemaakt op het verslag voor de overdracht. een dag wachten kon nog wel.

inmiddels is de vriendin thuis, en ze was erg tevreden over de poezies.
de rode kater is zieker geworden, nu ook snottebellen blazen en hij heeft het toch wel benauwd. ze denkt dat het wellicht iets chronisch is, want hij heeft dit wel vaker zo ineens gehad.
met de birmanenmeneer gaat het erg goed; ze merkt niet echt aan hem dat hij zo ziek was.

ik moet zelf ook nog wel een beetje wennen. ik merk dat ik ze toch wel mis, en sta iedere keer op het punt om die kant uit te gaan om ze eten te gaan geven en drollen te scheppen. ik ben ook zulke dikke vriendinnen met het streepjesmeisje geworden. het zal even afkicken worden.

Barfplaats wordt gesponsord door