Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Wendy (boxer gek)
#984688
Onze hond eet al vanaf het begin dat ze bij ons woond kvv. Ze vind eigenlijk alles lekker...
Onze oudere kat hebben we nooit over gekregen op kvv. Tja soms een stukje rauwe kip maar verder wilde hij er niks van weten.
Maar sinds vorrige week hebben we er weer een kitten bij en die vind bv de CB Natuur errug lekker ;D Maar kan dit kwaad?
Ik bedoel kan ze gewoon alle kvv's van de hond eten of moet ik speciale van de kat kopen?
Door flin
#984711
  gefeliciteerd met 't kitten!

voorzover 'k kan zien bevat de
carnibest natuur;

Vers rundvlees, vers kippenvlees, verse fijngemalen groenten, rijst, koudgeperste zonnebloem- en lijnzaadolie, vitaminen en mineralen.

  lijkt me geen probleem voor de nieuweling,
maar 'k zou 't wel met andere smaakjes afwisselen, anders is't miss wel erg éénzijdig?
Door Femke
#984717
mijn kat eet altijd honden-kvv. Of ik nou Carnibest of Smuldier of Bibi voer, ik haal nooit iets apart voor de kat :-[

De meeste katten blieven geen hondenkvv omdat er pens in zit, maar mijn katten zijn er dol op. Als ik een runderpens heb dan zitten ze eraan te trekken waar ik bij sta.
Door Wendy (boxer gek)
#984858
Normaal wissel ik bij onze hond veel af met kvv.
Carnibest, avh breda, energique, smuldier, prins,haaksbarf....
Ik ga gewoon kijken wat ze allemaal lust...

Onze oude kat Gizmo wil het gewoon weg helemaal niet eten. Zelfs niet ze zalm :( het enioge wat hij soms wel eens wil is een klein stukje kip... Terwijl ik hem wel graag over had gehad op kvv. Zeker omdat hij speciaal voer heeft vanwege blaasgruis. Zonder dit voer raakt hij weer verstopt....
En ik had juist gehoord dat kvv/barf hiervoor juist zo goed is.....
Maar hij eet gewoon weg dan niks al moet hij het dagen volhouden :'(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door