Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rosita
#987792
Ik ben weer terug bij Eskimo, dit keer hun 6:1. MorEpa(plus) is volgens het etiket de beste keus, maar dit zijn ethylesters. Deze worden veel minder goed opgenomen dan triglyceriden. Eskimo 6:1 bevat natuurlijke visolie in triglyceridevorm en toch veel EPA (530 mg EPA en 100 mg DHA). Dus de honden en ik nemen weer Eskimo. De katten krijgen nu 3x a 4x per week hun Catoils en dit kan ik door hun eten gooien, maar in begin moesten ze het niet :P. Dagelijks begin ik niet aan want Dante eet vaak nog wel eens wat van Dayna en ik ben bang dat hij anders te veel binnen krijgt. Ben wel van plan om de fabrikant van Catoils eens te mailen wat voor vorm zij gebruiken voor hun visolie.

Zie http://www10.antenna.nl/hersenstorm/verschilleninvisolie.pdf voor meer info
Laatst gewijzigd door Rosita op vr 20 jun 2008, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door brie
#1045763
Dit topic lijkt als geroepen bovenin deze onderwerpen te staan.
Een van mij katten krijgt een wat doffere vacht (2 mnd geleden gecastreerd) en ik wilde wat supplementen bij gaan geven om het allemaal weer wat glimmend te krijgen.
Heb nog geen tijd gehad om alles te lezen, dat ga ik nog zeker doen, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het verloop van dit alles
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door