Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#930497
Ik heb carnibest te weinig........ik zag te laat dat het bijna op was en nu hebben ze alleen morgenochtend nog eten  en daarna is het op,en moet ik dus kip en gehakt voeren tot zaterdag omdat het verkooppunt in de buurt alleen na 1uur open is en dan ben ik aan het werk.
Manlief is pas thuis als het verkooppunt alweer dicht is.
Mijn vraag is dus of iemand misschien een kilo kan missen zodat ik weer een paar dagen vooruit kan en zaterdag een nieuwe voorraad kan halen bij het asiel.
Dus als er iemand dichtbij Leiden een kilo kan missen en smorgens tijd heeft mail me dan please dan kan ik de beestjes weer blij maken.
groetjes eefje
#931194
Hoi Eefje,
Ik zie je berichtje nu pas als je dit weer een keer overkomt stuur mij dan een pb
Ik woon tussen Leidescheveen een Ypenburg in ( Den Haag) 10 min van Leiden/ Zoeterwoude en heb bijna altijd voldoende CB in huis.
#931562
evenstar schreef: Hoi Eefje,
Ik zie je berichtje nu pas als je dit weer een keer overkomt stuur mij dan een pb
Ik woon tussen Leidescheveen een Ypenburg in ( Den Haag) 10 min van Leiden/ Zoeterwoude en heb bijna altijd voldoende CB in huis.
ik hoop het in de toekomst te voorkomen,heb nu een grotere vriezer,maar als het toch voorkomt zal ik aan je denken,thanks!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door