Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door flin
#894719
koekje schreef: br*kjes :o
't ging om de verpakking toch?
koekje schreef: maar de gevederde kwartel ligt nog steeds op het kleedje voor de kachel...
;D ;D ;D lekker warm...
Door *Robin*
#895056
Prooidier.nl verkoopt kiezebrink assortiment. dus als je bij kiezebrink zou bestellen krijg je precies dezelfde beestjes maar dan in grotere hoeveelheden ;)

Ik ben niet meer zo tevreden over de kiezebrink omdat ze stervensduur worden en geen woestijnratten meer hebben (nu al de derde keer niet!!) en die eten ze het liefste hier!! >:(

Maarja.... Katten blijven katten hè? Lekker eigenzinnig ::)
Door Mieuw
#895354
koekje schreef: ik heb de laatste gevederde kwartel gedeeltelijk gepluimd, en nu vreet ze hem niet >:(
Hrmm, jammer, het leek zo'n goed idee :-\ (stomme beesten, katten >:()
Gebruikersavatar
Door koekje
#895428
uiteindelijk zijn de kwartels opgegegaan, er ligt nog een stukje vleugel (met veren) op het vreetkleedje van otje.

misschien zaten ze gister gewoon best wel vol, dat ze daarom niet zo hard toehapten.
Gebruikersavatar
Door koekje
#896887
ot heeft honger en eet vrolijk een kale kwartel  :circle:

honger is de sleutel, niet die veren.
Door YaYa
#896908
Dus jij had de langste adem begrijp ik. Knap hoor, ik bezwijk altijd voor die smekende oogjes.
Gefeliciteerd. Ik ga binnenkort kwartel bestellen bij Herby en hoop dan maar dat ze het lusten.
Door Mevroi Kruim
#896936
koekje schreef: ot heeft honger en eet vrolijk een kale kwartel :circle:

honger is de sleutel, niet die veren.

;D ;D ;D ;D eureka! Ei van Columbus Koekje ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door