Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Staftime
#863005
Vandaag was ik weer even bij mijn zus, en heb ik weer wat muizen voor haar meegebracht.
Ik vind het toch altijd wel leuk om te zien hoe ze met de muizen aan het spelen zijn en hoe ze er heerlijk op aan het knagen zijn.
Alleen sommige katten moeten er niks van hebben, terwijl anderen er helemaal verzot op zijn.
Ik neem volgende keer wat pinkies mee (eendagsmuizen) om te proberen of die andere katten dat misschien wel eten.
Iemand ervaring met pinkies voeren aan katten?
Door Marlijn
#863423
Ik heb geen ervaring met het voeren van pinkies.

Maar toen mijn kat zijn eerste muis kreeg snapte hij niet wat hij er mee moest. Ik heb toen de muis in stukjes gesneden (pootjes eraf, sneetje gemaakt in de buik enz) en toen snapte hij al wat meer dat het iets was om te eten. Misschien dat dat ook helpt bij de katten die er nog niets van moeten hebben? Alleen moet je zelf misschien even een kp omzetten voordat je in de muis gaat snijden...  ;)
Door Staftime
#863531
Ik heb er geen problemen mee om de muizen voor mijn zus in stukjes te snijden hoor, ben alleen bang dat het vreselijk zal stinken  :-X
Door Marlijn
#863533
Ja ze stinken wel ja....  :-X

Ik zag een tijdje geleden trouwens iets op tv dat een kok een muizentosti ging maken... Met echt muizenvlees dus. Dus als iemand nog een muisje over heeft: eet smakelijk  :D
Door Staftime
#863535
Marlijn schreef: Ja ze stinken wel ja.... :-X

Ik zag een tijdje geleden trouwens iets op tv dat een kok een muizentosti ging maken... Met echt muizenvlees dus. Dus als iemand nog een muisje over heeft: eet smakelijk :D
Nou nee bedankt, ik laat ze hier liever in hun hokken zitten.
De katten van mijn zus smullen ervan (niet allemaal), maar zelf op eten? :P
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door