Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door poesiemauw
#83119
ik heb twee poezen van ongeveer 10 maanden.op dit moment eten ze alleen brokken (acana) ik ben erg tevreden over dit voer maar ik zou ze toch graag ook vers willen voeren.ik heb helaas geen auto en rijbewijs dus ik ben opzoek naar iets wat in de buurt van enkhuizen te krijgen is.voor honden is er dus genoeg versvlees te vinden maar voor de katten niet. >:( het enige wat ik kon vinden was smuldier en ahv,dit zou geschikt zijn voor honden en katten??nou las ik op de website van prins dat ze ook een versvlees hebben,weet iemand of dat hier in de buurt te krijgen is?
Door meesmerel1
#83120
Misschien moet je dat even navragen bij Prins, www.prinspetfood.nl, zij weten dat het beste. Is er geen Carnibest of Bibi-verkooppunt bij je in de buurt: www.bibidiervoeding.nl of www.carnibest.nl en als dat niet het geval is zijn er misschien wel mensen op dit forum uit de buurt van Enkhuizen...kunnen die misschien voer voor je meenemen als ze het gaan halen?

Groetjes en succes,

Marije
Door Rosita
#83149
Bibi zit in purmerend en carnibest in amsterdam. Misschien is het te halen met het ov (en een goede koeltas). Hoe meer je haalt hoe langer het goed blijft. Prins is volgens mij nu ook wel goed te verkrijgen, je zou inderdaad eens kunnen bellen naar de verkooppunten. Ik zelf woon in hoorn en ik geloof dat in benningbroek (dierenwinkel Rood) prins versvlees te koop is (moet wel besteld worden denk ik). In enkhuizen zit dierenspeciaalzaak Koos, deze verkopen farmfood voor honden (wordt ook niet overal verkocht), misschien dat ze ook versvlees verkopen.

Groetjes Rosita
Door poesiemauw
#83227
het lijkt me ook wel wat om zelf samen te stellen voor mijn katten.ik heb hier al enige ervaring mee via een vriendin van me,maar om vlees in de supermarkt ofzo te kopen vind ik te duur.kan ik voor het zelf samenstellen gebruik maken van de niet complete varianten van bijv. duck/rodi/ahv/smuldier?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#83435
Die varianten zijn alleen orgaan vlees dus dan zal je nog spiervlees moeten kopen,je kunt eens wat slagers bezoeken en vragen of ze afsnijsels voor je hebben,zeg er wel bij dat er beslist geen varkensvlees tussen mag zitten,en dat het voor je kat is.Prins kattenvoer kan door iedere dierenspeciaalzaak besteld worden.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door