Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#797777
mijn kitten eet dikwijls mee van kvv of snijlingen voor de honden,ze eet het zo graag dat blikvoer bijna niet meer word gegeten en brok al helemaal niet,vooral lamshart is haar favoriet

meestal krijgen de honden carnibest of rodi of gewoon wat snijlingen

zou het veel kwaad kunnen als ik mijn kitten er ook van laat eten,als bijvoeding, niet als hoofdvoeding?

ze kan het goed verdragen en heeft geen diarree maar is gewoon gek op deze voeding

sonja
Laatst gewijzigd door sonia op zo 22 jul 2007, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#797939
sonia schreef: mijn kitten eet dikwijls mee van kvv of snijlingen voor de honden,ze eet het zo graag dat blikvoer bijna niet meer word gegeten en brok al helemaal niet,vooral lamshart is haar favoriet

meestal krijgen de honden carnibest of rodi of gewoon wat snijlingen

zou het veel kwaad kunnen als ik mijn kitten er ook van laat eten,als bijvoeding, niet als hoofdvoeding?

ze kan het goed verdragen en heeft geen diarree maar is gewoon gek op deze voeding

sonja
ik denk dat er veel mensen jaloers zouden zijn op jouw katten! De meesten zijn juist heel moeilijk met overzetten!

Zolang het grootste deel compleet versvoer is hoef je je over de percentages geen zorgen te maken. Je kan daarnaast inderdaad snijlingen bijvoeren, maar probeer ook eens een kippennekje of een sardientje. Een hartstikke gezond én lekker tussendoortje voor je kat!

ik zou niet al te veel orgaanvlees bijvoeren want dat zit vaak al genoeg in KVV
Probeer wat dingetjes te zoeken die er juist niet in zitten, zoals wat vis of eens wat lams- of geitenvlees.

Barfplaats wordt gesponsord door