Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Dtje
#743064
Willem blijkt een voedselallergie te hebben. Hij is allergisch voor kip. Dat betekent dat zijn kalkbron weg is gevallen uit het menu en mijn vraag is dus of iemand hier een alternatief weet.
Ik heb al even zitten zoeken hier maar verder dan knijn kom ik niet (en dat is prijzig), dus heeel graag hulp in deze!
Door Mevroi Kruim
#743368
Jeetje Olga, da's balen! Arme Willem ... lastig joh!

Mijn katten krijgend e volgende botten:

Kwartelkarkassen, fazantenkarkassen, eendennekken (gemalen), parelhoenkarkassen. Te koop bij de Sligro. Niet echt spotgoedkoop (minimaal 2,5 euro per kilo) maar goedkoper dan konijn.

Ik zal eens kijken bij de geitenribben van het Islamcentrum of die misschien zacht genoeg zijn om te malen. Hele ribben krijgt heer Zwart denk ik toch niet weg.
U hoort van ons!
Door Dtje
#743689
*Robin* schreef: Wat vervelend :-\

Ik hoop dat hij de alternatieven lekker vind...
Ja dat hoop ik ook, het is een tutmuts.....

Olga de geitenrbben van het IC knaagt hij heel af en toe weg maar zijn over het algemeen te hard. De andere beestjes die jij noemt ga ik wel naar op zoek. Deze week ga ik toch met Hans naar de Makro en ik hoop daar dan wat te vinden. Iig alvast bedankt voot het mee denken!
Laatst gewijzigd door Dtje op ma 16 apr 2007, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door