Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ***Bianca***
#738350
Ik heb 4 katten (3 katers en 1 poesje) en ben nog niet zo lang bezig met rauw voeren.
Ze lusten gelukkig (bijna) alles dus dat scheelt.
Ik geef ze nu afwisselend: kippenkarkassen, eend (karkas met veel vlees), konijn ( met bot) , hart, schapenlong, niertjes, af en toe forellenkoppen, runderstukjes enz.
Krijgen ze hier een beetje genoeg binnen van wat ze nodig hebben of mis ik ernstig dingen?

Alvast bedankt.

PS: Zoals eendagskuikens of muisjes weet ik nog niet of ze dat lusten en waar ik dat betaalbaar vandaan kan halen (niet zo'n ruim budget helaas :-[)
Door Mevroi Kruim
#738410
Hoi! Goed dat je zo serieus aan het barfen bent! En je voert super afwisselend, lekker veel diersoorten!

Ik mis nog de lever, van een of ander dier, in je lijstje. Lever vind ik echt essentieel, veel meer dan long. Er zitten belangrijke voedingsmiddelen in. Een vet visje als sardien, of wat zalm, zou ter afwisseling ook goed zijn. Maar voor de rest vind ik het er goed uitzien.
Door ***Bianca***
#738468
Ok dank je wel!
Lever heb ik idd wel in de vriezer, ff vergeten op mijn lijstje , als ik het goed heb niet vaker dan 1x in de week toch? En schapenlong kon ik goedkoop aankomen, mijn hond eet het ook en de katten vinden het superlekker, dus af en toe een long dagje dus :)
Vis probeer ik nog aan te komen, forel lukt dus af en toe, vinden ze heerlijk!
Door *Robin*
#738539
Goed menu Bianca ;)
Je kan in de supermarkt ook in het vriesvak makkelijk aan tonijn, zalm, koolvis en kabeljauw komen. Het is allemaal filet maar wel rauw :) Hier zijn Bailey en roxy er gek op!!! :P
Leuk dat ik je hier ook zie trouwens :)
Door ***Bianca***
#738579
Hoi Robin, ja ik dacht ik duik er nog eens wat verder in, ik heb de smaak helemaal te pakken.
Koolvis krijgen ze idd ook af en toe wel, lusten ze ook.
Is al wel weer ff geleden, kan het wel weer eens halen idd.
Door ***Bianca***
#738714
Vandaag hadden ze vanmorgen eend en vanavond kipkarkas , lekkere smulkontjes.
Morgen zal ik met boodschappen doen ook weer eens koolvis meenemen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door