Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#719091
kimh schreef: Bedankt!

Twijfel toch soms wel eens. Ze zien er fantastisch uit en hun gedrag is helemaal prima. Ze zijn lekker actief en vinden het eten heerlijk...

Toch twijfel ik er wel eens aan, omdat ik niet zo veel weet van BARFEN. Ik ken de % wel, maar hou me daar niet aan, omdat ik ze om de dag CB geef.

Zekerheid is toch wel fijn. Mijn mannen verdienen het beste en dat probeer ik ze dus ook te geven...
Tannetje zei laatst in een lezing: als de helft van wat je voert compleet is, steekt de rest niet zo nauw.
Nou moet je natuurlijk geen 50% CB en 50% orgaanvlees geven, maar verder vind ik dat jouw menuutje voor de katten er prima uitziet!

áls je nog wat zou kunnen toevoegen dan zou ik wat rauwe vis doen, zoals sardientjes en eventueel wat meer spiervlees. Je voert best wel wat orgaanvlees bij, terwijl er in de CB al heel wat orgaan zit.
Door kimh
#722945
Ja, dat is waar.. Koop het wel steeds met de intentie om het aan de kat te geven, maar dan eindigd het toch weer bij ons in de pan... :-[...
Lui...

Heb het er ook al met Tannetje erover gehad en die was heel tevreden...

Barfplaats wordt gesponsord door