Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Daisha
#658674
Hallo, daar was ik weer.

Lees her en der over het geven van ei als aanvulling. Hoe wordt dit gegeven ? Gewoon rauw rechts uit de schaal, met schaal en al, geklutst of misschien over het andere voer of gemengd met iets anders.

HELLUPPIE ! :-[
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#658680
Soms gewoon met schaal en al, soms zonder schaal door de groentenmix, soms in de vorm van een eendagskuiken.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#658681
Ow, sjips...ik zie nu dat ik bij de katten-afdeling terecht ben gekomen...daar weet ik eigenlijk niet zo veel van, heb geen katten.... :-X :-[
Door jeanne
#658684
onze kat likt gewoon een rauw eitje op hoor.
ik geef haar af en toe een rauw eitje, niet een heel ei, dat lijkt me een beetje veel.
misschien kan het wel hoor :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#658688
Hier eten ze ook gewoon zo een rauw ei zonder schaal.
Wat ze ook lekker vinden is een rauw ei met een blikje sardien erbij
Door *Robin*
#658708
hier krijgen ze één keer per week een eitje geklutst anders likken ze alleen het wit op en dan krijg je wel biotine tekort
Door Bernadette
#658779
De katten eten hier geen ei, ik bied het eigenlijk nooit aan. Ze krijgen wel eens een eendagskuiken voor het lekkere..... Dat is net geen ei meer.
Door Daisha
#659130
Okay,

Bij voorkeur dan geklutst en zonder schaal eventueel over sardientjes ???

En hoeveel per kat, 1 ei per poezel ? Hoe vaak ?

Moet nog veel leren :-[ :-[
Gebruikersavatar
Door sylvia
#659141
Daisha schreef: Okay,

Bij voorkeur dan geklutst en zonder schaal eventueel over sardientjes ???

En hoeveel per kat, 1 ei per poezel ? Hoe vaak ?

Moet nog veel leren :-[ :-[
Dat ligt eraan , hier krijgen ze zelden ei omdat ze al iedere dag eendagskuikens krijgen maar je kunt best twee keer per week een eitje geven als je geen kuikens voert.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door