Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Yorick
#60339
Jullie kunnen een mens moed geven zeg, bedankt hoor >:( ;D ;D

Ik heb alles netjes uitgeprint en ga er gewoon voor, ik heb geduld maar het probleem is dat de katten dat ook té over hebben ;D

Ik houd jullie op de hoogte!
Door meesmerel1
#60366
Mijn kat eet het dus ook absoluut niet! Maar gisteren gaf ik de andere kat een stukje kalkoen en madame wilde ook! Ik was echt zo verbaasd! Ze heeft meerdere stukjes opgegeten en verder gespeeld met het stukje kalkoen...het was een vluchtende muis ofzo geworden in haar perceptie..gek beest. Ik hoop dat, nu ik haar alleen maar 'gezonde' brokjes geef, zij op een dag ook Carnibest zal gaan eten. Er is nog een lange weg te gaan ;) Zij is recordhouder vieskijken!
Door Yorick
#60486
Zal ik zeker doen!!!

Is het dan ook een goed idee om al over te stappen op de brokjes van Nutro? Naar ik heb vernomen zijn dit 'de gezondste'? Zijn er nog andere betere merken dan want Nutro en Farmfood zijn hier niet bekend .... :-\

Momenteel krijgen ze: Iams Light en Hills anti haarball (als ze deze laatste niet krijgen kotst Oxo elke dag)

Mayka, neem het van mij aan ........ het is wel degelijk geduld ;D ;D
Laatst gewijzigd door Yorick op di 02 mar 2004, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door