Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door oebaya
#654894
Wat zijn katten toch ...................... (het negatieve woord mag je naar keuze invullen).
Heb ik ze helemaal over op Carnibest. Ik haal rollen van 1 kg, laat die even ontdooien, zodat ik er met mijn speciale mes doorkan en snij het dan in porties voor een dag en leg die terug in de vriezer.
Zat er een rol tussen waarin iets zat, dat ik ook niet thuis kon brengen, maar het leken wel grote stukken pens.
Beide heren hebben tot het op was, alleen genoeg gegeten om geen hongergevoel te hebben. Rest van de CB belandde bij de honden in de bak.
Nu was ik weer aan een nieuwe rol toe, zit dat rare spul, zoals in de meeste rollen, niet tussen. Eten ze weer als bootwerkers.
Af en toe zou je ze wurgen.
gr.
Nicolette
Gebruikersavatar
Door Miekie
#655003
Katten zijn inderdaad soms... :wall: :tickedoff: :rant: :knuppel2:
maar als t het inderdaad pens is wat erin zit dan is het niet gek hoor dat ze het laten staan, de meeste katten worden volgens mij,niet echt blij van pens
Die van mij wil uberhaupt geen KVV,laat staan met pens erdoor,hij wil alleen "the real thing". ;)
Door oebaya
#655343
jet schreef: Hoi Oebaja,was het geen honden variant ik heb het zelfde meegemaakt ze moesten et toen ook niet?!!!!

en ja katten zijn bijzonder dieren ???
Er stond toch echt Kat op. Nou ja, de rol is op en de heren eten weer elke keer met graagte.
gr.
Nicolette
Door oebaya
#655346
Miekie schreef: Katten zijn inderdaad soms... :wall: :tickedoff: :rant: :knuppel2:
maar als t het inderdaad pens is wat erin zit dan is het niet gek hoor dat ze het laten staan, de meeste katten worden volgens mij,niet echt blij van pens
Die van mij wil uberhaupt geen KVV,laat staan met pens erdoor,hij wil alleen "the real thing". ;)
Heb eens een hele chagrijnige, eenkennige pers bezeten. Moest nergens iets van hebben, maar juist een hapje pens vond ze heerlijk.
Was het enige waar ze om kwam vragen.
Vraag me dan ook nog steeds af wat die kattenvoer fabrikanten toch voor geurstof in hun eten gooien, want als dat erin zit, vreten katten alles.
gr.
Nicolette
Door panthera
#656617
oebaya schreef: Wat zijn katten toch ...................... (het negatieve woord mag je naar keuze invullen).
Heb ik ze helemaal over op Carnibest. Ik haal rollen van 1 kg, laat die even ontdooien, zodat ik er met mijn speciale mes doorkan en snij het dan in porties voor een dag en leg die terug in de vriezer.
Zat er een rol tussen waarin iets zat, dat ik ook niet thuis kon brengen, maar het leken wel grote stukken pens.
Beide heren hebben tot het op was, alleen genoeg gegeten om geen hongergevoel te hebben. Rest van de CB belandde bij de honden in de bak.
Nu was ik weer aan een nieuwe rol toe, zit dat rare spul, zoals in de meeste rollen, niet tussen. Eten ze weer als bootwerkers.
Af en toe zou je ze wurgen.
gr.
Nicolette

Hoi oebaya,

Even een vraagje: WELK mes gebruik jij, want ik heb echt problemen om door die rollen van 1 kg te komen.
Heb zelfs een ijzerzaag gebruikt, maar dan nog is het voor mij veel te zwaar.

Alvast bedankt !!

Alle suggesties zijn welkom !! :D

Panth.
Laatst gewijzigd door panthera op za 04 nov 2006, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
#657361
panthera schreef:
Hoi oebaya,

Even een vraagje: WELK mes gebruik jij, want ik heb echt problemen om door die rollen van 1 kg te komen.


Alle suggesties zijn welkom !! :D

Panth.
Een mes, dat ik al jaren heb en dat gemaakt is om door diepvries te snijden. Laat de rollen wel eerst licht ontdooien. Snij ze in vieren, gebruik nl. een 1/4 rol per dag en doe de rest weer in de vriezer.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door