Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#645802
eefje schreef: ik zal wel eens kijken of ik een snij plankje kan vinden wat dat geweld aankan(dat wat ik in huis heb niet iig) :P

gaat goed komen.

groetjes eefje
Ik heb gewoon een kunststof plankje van de blokker.
Door eefje
#645877
ik heb alleen maar van die dunne plankjes en als ik daar met een hakbijl op in ga meppen dan zit ie zo in me aanrechtblad.Ik heb er ook 1 van glas maar die mep ik in 2en vrees ik. :o
Ik moet dus eens op zoek naar een dikkere plank. ;)


groetjes eefje
Gebruikersavatar
Door sylvia
#650093
eefje schreef: ik heb alleen maar van die dunne plankjes en als ik daar met een hakbijl op in ga meppen dan zit ie zo in me aanrechtblad.Ik heb er ook 1 van glas maar die mep ik in 2en vrees ik. :o
Ik moet dus eens op zoek naar een dikkere plank. ;)


groetjes eefje
Ik weet niet wat voor idee jij hebt van de grote van een vleesbijl ;D
Door eefje
#650540
nou ik dacht toch wel behoorlijk groter dan mijn mesjes in de keukenla,niet dan ;D
ik moet er nog eens naar op zoek gaan want ik wil meer vlees met bot gaan geven(ik wil ooit ook zelf samen gaan stellen)ook voor de hond maar omdat ik kleine beestjes heb moet ik kleine porties hebben en daar heb ik dan het gereedschap weer niet ::) voor dus staat dit allemaal op een laag pitje..... :P
en....ik ben nogal heftig als ik eenmaal ga meppen :D ;)

groetjes eefje
Gebruikersavatar
Door sylvia
#650813
eefje schreef: nou ik dacht toch wel behoorlijk groter dan mijn mesjes in de keukenla,niet dan ;D
ik moet er nog eens naar op zoek gaan want ik wil meer vlees met bot gaan geven(ik wil ooit ook zelf samen gaan stellen)ook voor de hond maar omdat ik kleine beestjes heb moet ik kleine porties hebben en daar heb ik dan het gereedschap weer niet ::) voor dus staat dit allemaal op een laag pitje..... :P
en....ik ben nogal heftig als ik eenmaal ga meppen :D ;)

groetjes eefje
Ik heb gewoon een kunsstof plankje van de blokker ook niks heftigs of dik en ik ram er aardig op los met het vleesbijltje en dat gaat prima. Een glazen snijplaat lijkt me hiervoor niet geschikt. Bij de ikea verkopen ze trouwens goeie vleesbijltje voor niet al te veel.
Door eefje
#651065
Oke nou ik zal er eens kijken.

bedankt voor je tip!

groetjes eefje
Door eefje
#658598
ik wilde even vertellen dat onze jaap gister een lekker kipkarbonaadje op heeft,hij heeft er wel de tijd voor genomen zo´n 3uur maar dat was meer omdat hij heel voorzichtig was met kauwen :P

ik heb hem geplet door er eerst bovenop te gaan stampen en toen heb ik de botjes uit elkaar gedraait en daarna nog met een deurstopper van lood eropin staan hakken :D
dit alles omdat onze hamer in de schuur ligt en ik te lui was om naar beneden te gaan om hem te halen 8)

groetjes eefje
Gebruikersavatar
Door sylvia
#658690
eefje schreef: ik wilde even vertellen dat onze jaap gister een lekker kipkarbonaadje op heeft,hij heeft er wel de tijd voor genomen zo´n 3uur maar dat was meer omdat hij heel voorzichtig was met kauwen :P

ik heb hem geplet door er eerst bovenop te gaan stampen en toen heb ik de botjes uit elkaar gedraait en daarna nog met een deurstopper van lood eropin staan hakken :D
dit alles omdat onze hamer in de schuur ligt en ik te lui was om naar beneden te gaan om hem te halen 8)

groetjes eefje
;D ;D ;D
Door *Robin*
#658945
eefje schreef: ?????????? wat bedoel je?

groetjes eefje
;D om mee te slaan ;D
Door eefje
#659065
ik heb er toevallig 1 gejat,nou ja mijn man dan maar die is voor het konijn zijn nagels.....nee gaat hem dus niet worden. :D
ik heb een hamer maar ik had geen zin om naar de schuur te gaan dus dan maar zo ;D

groetjes eefje
Door eefje
#661864
ja mooi he,elke keer als ik weer een idee heb staat mijn mannetje weer te roepen dat ik gek ben en ik met mijn rare ideeen ;D
maar hij ging wel mooi een tegel voor mijn jatten en wil ook best wel een kippenbot pletten met zijn maatje 46 en 100+kilo  :D
toch wel leuk dus ;)

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door