Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sylvi@
#611440
Hoe kijken jullie aan tegen volledig barf voor een kat met alleen kippennek als vleesbot?

Ik las hier wel dat sommigen (of maar 1 persoon ;D ) kalfsbotten maalt voor de katten, maar botten malen lukt mij dus echt neit, daar heb ik geen materiaal voor (eendennekken is helaas mislukt ::) )
#611531
Brok krijgen ze al lang niet meer :puke:

Maar ik vind het geloof ik een beetje eng om van de KVV af te stappen :-\ en het zelf te gaan doen :-\
Maar idd wat je zegt, in KVV zit ook alleen kip, maar ik moest het toch ff van jullie horen dat het wel kan :-[ :)

Maar krijgen jou katten dan eendenbot weg? :o Heb hier wel eens eendennek gegeven maar daar stikken ze bijna in hoor, dat is niet goed voor mijn hart :'( en ze krijgen het ook bijna niet weg.
#611658
In principe is het een noodsprong om botten voor je kat voor te bewerken zodat ze het kunnen eten. Onder natuurlijke omstandigheden zou een kat geen rund eten. Hier is het bot voor de katten ook alleen die van kip (vooral de nekjes) en wat in de kvv zit.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door