Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door eefje
#650541
even nog terug komend op brokken naast kvv,ik kan momenteel niet anders,als ik wil dat mijn katje meerdere keren per dag eet zoals hier aangeraden word dan moet ik ze er wel bij zetten voorlopig.
hij heeft er zelf geen zichtbare moeite mee en we gaan als ie minder keren mag gaan eten helemaal op de kvv dus dan denk ik dat ik aardig mijn best doe en meer dan je best doen kan niet.

even heel simpel gezegd misschien sorry daarvoor.

groetjes eefje
Door zurca
#650543
Sheltiefun schreef: Wat doen jullie dan als julie op vakantie zijn? Of een weekendje uit? Er is niet overal een diepvries beschikbaar... Of als je nu eens eventjes geen kvv in huis hebt...
Ze eten hier Bibi maar als we eens weg zijn en mijn ouders zorgen voor de katten dan geven die ook gewoon Bibi.....Mocht het is voorkomen dat de buren voor ze zorgen dan krijgen ze brok (Nutro) ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#650816
Sheltiefun schreef: Wat doen jullie dan als julie op vakantie zijn? Of een weekendje uit? Er is niet overal een diepvries beschikbaar... Of als je nu eens eventjes geen kvv in huis hebt...
Als ik geen vers zou kunnen geven dan zou ik toch eerder tijdelijk voor blik voer gaan dan voor brok. Maar ik zou eigenlijk niet weren waarom iemand niet net zo makkelijk een beetje kvv in een bakje zou kunnen doen het stinkt driekwart minder dan welk blikje kattenvoer dan ook.
Door Cat
#650958
Ik heb net ons nieuwe katje in huis. Gisteren heb ik haar meteen een schoteltje met blikvoer en een klein beetje Carnibest voorgezet. Madam heeft alle blikvoer ertussen uit gevist en het verse vlees gelaten voor wat het was!

Ik doe dus geen mix van beide meer, dat werkt bij deze kat niet. Vanavond krijgt ze voor de laatste keer blik en vanaf morgen alleen nog maar vers. Ze is vrij klein (wel volwassen), hopelijk gaat ze niet al te lang vasten.....

groetjes Cat
Gebruikersavatar
Door sylvia
#650965
Cat schreef: Ik heb net ons nieuwe katje in huis. Gisteren heb ik haar meteen een schoteltje met blikvoer en een klein beetje Carnibest voorgezet. Madam heeft alle blikvoer ertussen uit gevist en het verse vlees gelaten voor wat het was!

Ik doe dus geen mix van beide meer, dat werkt bij deze kat niet. Vanavond krijgt ze voor de laatste keer blik en vanaf morgen alleen nog maar vers. Ze is vrij klein (wel volwassen), hopelijk gaat ze niet al te lang vasten.....

groetjes Cat
Hopenlijk kiest ze eieren voor haar geld. Overigens mag je katten niet te lang niet laten eten. Als ze haar neus ervoor ophaalt kun je proberen het te vermengen met een sardientje uit blik.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door