Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#558744
dunja schreef: Volgens mij doe ik iets fout, met dat citeren!!

je moet gaan typen na de [ /quote] dan staat je reactie eronder
Door Bernadette
#561216
Ik snap 'm! Zolang je katten buiten de deur nog aan hun geur- en smaakstoffen kunnen komen is het moeilijk. Het werkt namenlijk verslavend, blik en brokken.

Het was voor mij ook echt moeilijk om Vondel binnen te houden, maar het is me pas gelukt toen Vondeltje een binnenkat was; daarna heeft het nog een aantal maandjes geduurd voordat hij helemaal over kon op prooidiertjes.
Door Lil
#575468
Klinkt cru, maar hier de katten hetzelfde opgevoed als de hond. Eten, zo niet weg ermee en dan heel gemeen: ik heb een kat en de hond dat zijn alles eters (ik heb een ongeloofelijke muts...) en die mogen dan lekker het bakje leegeten als het blijft staan. Gevolg: hier eten beide katten nu echt alles, maar dan ook echt alles (barf nu twee jaar). Zelf mijn muts springt de laatste tijd op het aanrecht voor onze etensrestjes en dat terwijl ze vroeger voor alles dat ze niet kende de neus optrok, nu zegt ze ken ik niet: is het eetbaar???
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door