Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#557240
......maar niet heus.
Ik had een heel gaaf idee, ik dacht ik ga nijntjes fokken om ze te voeren aan de katten dan geef ik ze jonge nijntjes, hele prooidieren enzo. Nu hebben we twee jonkies en ze zijn zo leuk en ik kan ze zo niets aandoen, dus als er iemand een leuk nijntje wil, om te knuffelen verboden te voeren dan heb ik er twee ::)

Das weer een leuke actie geweest die in een hele stoere bui bedacht is ;D
Door Bernadette
#557243
sylvia schreef: ......maar niet heus.
Ik had een heel gaaf idee, ik dacht ik ga nijntjes fokken om ze te voeren aan de katten dan geef ik ze jonge nijntjes, hele prooidieren enzo. Nu hebben we twee jonkies en ze zijn zo leuk en ik kan ze zo niets aandoen, dus als er iemand een leuk nijntje wil, om te knuffelen verboden te voeren dan heb ik er twee ::)

Das weer een leuke actie geweest die in een hele stoere bui bedacht is ;D
Heel stoer ja... Whaha...

Wacht ff, waar heb ik dit verhaal niet eerder gehoord...



Hier zou het geen zin hebben, de katten zouden ze zo opeten... Dood of levend... ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#557244
Bernadette schreef: Heel stoer ja... Whaha...

Wacht ff, waar heb ik dit verhaal niet eerder gehoord...



Hier zou het geen zin hebben, de katten zouden ze zo opeten... Dood of levend... ::)
Ja hier ook als ze erbij zouden kunnen ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#557249
roefus schreef: Jahaaa....dat was een dappere bui ;D

Ja een hele dappere bui en in een volgend leven durf ik het misschien echt ;D

Maar de grootste helft van het plan was een makkie hoor alleen de afsluiter is een onoverkomelijke drempel
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 26 mei 2006, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#557261
sylvia schreef: Ja een hele dappere bui en in een volgend leven durf ik het misschien echt ;D

Maar de grootste helft van het plan was een makkie hoor alleen de afsluiter is een onoverkomelijke drempel
Die ene helft lijkt me ook wel leuk ;D
En voor die andere helft zou het me aan alle moed ontbreken.
In no-time ging ik die konijntjes weer zooooo schattig vinden :D
Door Lizzy
#557264
Tjonge jonge Syl, je had gewoon mij kunnen bellen en kunnen vragen "Liz, is dit een goed plan?" en dan had ik je gelijk al kunnen vertellen dat dit niks ging worden ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#557268
Lizzy schreef: Tjonge jonge Syl, je had gewoon mij kunnen bellen en kunnen vragen "Liz, is dit een goed plan?" en dan had ik je gelijk al kunnen vertellen dat dit niks ging worden ;D
Ja dat doe ik de volgende keer wel als ik weer zo'n idee krijg ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#557275
Lizzy schreef: Helaas niet letterlijk ;D
Nee niet letterlijk ;D

Maar het leuke is dat snuffel en stampertje zo tam zijn dat ik gewoon in het nest mag kijken (dat is een echte nono , konijnen vreten hun eigen jongen op als het nest verstoord is) die kleine dingen hebben een eigen afweer systeem als je wat stro weghaalt (ze zitten in een holletje , ik kan ookniet het hok schoonmaken) dan springen ze heel snel omhoog je schrikt je een ongeluk de eerste keer ;D )
Door roefus
#557276
Lizzy schreef: Tjonge jonge Syl, je had gewoon mij kunnen bellen en kunnen vragen "Liz, is dit een goed plan?" en dan had ik je gelijk al kunnen vertellen dat dit niks ging worden ;D
Dacht dat je ging zeggen 'je had gewoon mij kunnen bellen, dan had ik ze wel gevoerd aan de spikkels' ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#557281
roefus schreef: Dacht dat je ging zeggen 'je had gewoon mij kunnen bellen, dan had ik ze wel gevoerd aan de spikkels' ;D

Als ze dat had gezegd dan was ik van mijn stoel gevallen van de lach ;D ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
#557320
sylvia schreef: Als ze dat had gezegd dan was ik van mijn stoel gevallen van de lach ;D ;D ;D ;D ;D
Jij kent me te goed ;D ;D ;D

Joh, ik kan nog net een mug doodslaan, laat staan een lief klein wollig schattig snoezig nijntje!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door