Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Dtje
#499684
want meneer lust geen vis. Echt niets! Zelfs kvv waar vis doorheen zit eet Dhr Zwart niet. Inmiddels barft meneer en krijgt hij Carnibest. Maar omdat hij nogal roos had ben ik zijn voer gaan mengen met zalmolie. Dat was al spannend want ruikt toch ook erg vissig. Maar ja dat eet hij wel. Sterker nog hij laat zijn eten staan als er géén zalmolie doorheen zit ??? ??? ???
Is dit kattenlogica?

Zijn roos is verdwenen en hij glimt de pan uit :D
Door Mevroi Kruim
#499726
;D ;D ;D ;D
Die Willem ;D
Echte kat dus 8)

Hier vinden ze vis ook lang niet altijd lekker, wijting en schelvis is yuckbahsmerig, sardien is mwah, zalm is yummie. Dure smaak die spinners ;)
Door Jojo
#499753
Yep, ik denk dat je hier een sterk staaltje van kattenlogica hebt aangesneden ;D
Door Maris
#499993
Katten wie zal ze ooit begrijpen: de ene keer als ik passie roep om te teen staat ze te kijken is dat alles en de andere keer kijk ze je aan van wat zet je nu weer voor mijn neus ::)
Door Borke
#500047
Hier 6 katten, eentje wil er wel een paar kleine hapjes zalm eten, de rest haalt al direct de neus er voor op....
Door tieneke
#501574
Hier is er eentje die weinig vers vlees wilt ???
Ik geef deze dan maar wat brokjes erbij voor ik triangel op zijn ribben kan spelen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door