Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sabine Ooijen
#468739
Wij voeren onze honden Bibi.Nu heeft mijn schoonmoeder katten en vorige keer hebben we voor haar dus de bibi-kat meegenomen.Maar.......ze eten het niet.Nu zie ik vaak dat jullie de hondenversie ook gewoon aan katten geven.Maar mijn schoonmoeder heeft er ook een aantal kittens bij.Mag je die dan ook de hondenversie al geven?
En zo ja;welke smaken dan of maakt dat niet uit?
Door Maris
#468806
Ik kan je niet helpen met de vraagof je honden BIBI mag voeren aan een kitten.
Maar wat je wel kan proberen is over de katten BIBI runderboullion doen. Dat heeft bij mij ook heel erg goed geholpen, want ze eet het nu heel erg goed.

En is heb het in een ijsklontjes bakje gedaan zodat ik een vooraadje in de vriezer heb. ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#469039
Ja hoor de kittens kun je ook gerust de hondenvariant geven.
Je schoonmoeder kan ook maaltijden soepvlees tussendoor geven.
Door Sabine Ooijen
#484326
Misschien een hele domme vraag;maar als je het in ijsblokjes hebt gedaan,hoe warm je het daarna dan weer op,of doe je het er dan koud overheen???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#484331
Sabine Ooijen schreef: Misschien een hele domme vraag;maar als je het in ijsblokjes hebt gedaan,hoe warm je het daarna dan weer op,of doe je het er dan koud overheen???
in de magnetron (blokje in een schaaltje en de magnetron in
Door Femke
#489561
Sabine Ooijen schreef: Wij voeren onze honden Bibi.Nu heeft mijn schoonmoeder katten en vorige keer hebben we voor haar dus de bibi-kat meegenomen.Maar.......ze eten het niet.Nu zie ik vaak dat jullie de hondenversie ook gewoon aan katten geven.Maar mijn schoonmoeder heeft er ook een aantal kittens bij.Mag je die dan ook de hondenversie al geven?
En zo ja;welke smaken dan of maakt dat niet uit?
ik geef de katten ook gewoon de hondenversie.
Ik zie geen verschil tussen kip voor een hond en kip voor een kat.

Tik anders het woord taurine eens in in de zoekmachine (dan lees je wat het verschil is tussen hondenversies en kattenversies) maar m.i. is dit overbodig als het een rauwe vleesvoeding betreft
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door