Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Dtje
#462152
Willem is een echte kat.......een truttebol als het om eten gaat. Helaas heb ik weer wat van het menu kunnen schrappen koolvis en kvv van Bandit...
Maar goed als ik meneer het volgende weekmenu ongeveer ga geven zit ik dan goed qua afwisseling en qua supplementen??
Kip:vleugel, nek, rug, maag en hart.
Lamshart en rundvlees (sucadelap bvb)
Pens moet ik nog proberen. Zo ook lever om die zo te verstoppen dat hij het binnen krijgt.
En piepje groente met wat zeewier, 3x per week ei, en elke dag een capsule zalmolie.
De hoeveelheden ben ik nu wel uit, hij geeft dit zelf ook goed aan. Ik wil dus weten of er genoeg variatie in zit en of de supplementen voldoende zijn.

Jee wat is Mien makkelijk, behalve sprot en spiering kan ik daar alles inkiepen ;D
Door Dtje
#462293
sylvia schreef: Je kan nog wat vis proberen.
:-\Ondertussen is het wel duidelijk dat hij geen vis wil.
Daarom wil hij denk ik ook de bandit niet zit ook vis in.

Maar verder is het goed?? Ook genoeg supplementen/vitamien?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#462327
Mien schreef: :-\Ondertussen is het wel duidelijk dat hij geen vis wil.
Daarom wil hij denk ik ook de bandit niet zit ook vis in.

Maar verder is het goed?? Ook genoeg supplementen/vitamien?
Hier lusten ze ook geen rauwe vis.

ik zou ook nog even kijken of je aan kuikens kunt komen
en zorg dat je niet onder de 10% bot komt.
Ik zou nog even kijken of ze ook geen klein gesneden kopvlees lust, dus iets meer spiervlees proberen te geven.
Door Dtje
#463119
sylvia schreef: Hier lusten ze ook geen rauwe vis.

ik zou ook nog even kijken of je aan kuikens kunt komen
en zorg dat je niet onder de 10% bot komt.
Ik zou nog even kijken of ze ook geen klein gesneden kopvlees lust, dus iets meer spiervlees proberen te geven.
Ook kuikens eet meneer niet, ook niet na alle trucen als malen met lekeers overgieten met runderbouillon etc etc
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door