Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Jolly
#466556
bij de Ikea, heb ik mijn vijzeltje gekocht, was 3,50
(Kweet eigenlijk niet waarom ik dat ding ooit gekocht heb, want ik doe er niets mee, maar staat wel leuk.)


note: oww ja kweet het al weer, ik zou de pompoen pitten ermee vijzelen :-\ ( nooit gedaan dus)
Laatst gewijzigd door Jolly op do 12 jan 2006, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#466648
Jolly schreef: bij de Ikea, heb ik mijn vijzeltje gekocht, was 3,50
(Kweet eigenlijk niet waarom ik dat ding ooit gekocht heb, want ik doe er niets mee, maar staat wel leuk.)


note: oww ja kweet het al weer, ik zou de pompoen pitten ermee vijzelen :-\ ( nooit gedaan dus)

hahahaa muts

hoeveel eierschalen heb ik ongeveer nodig om een fatsoenlijke hoeveelheid poeder te krijgen???

stik, heb er vanmiddag nog 4 weggesmeten
Door Mevroi Kruim
#466708
jeanne schreef: hahahaa muts

hoeveel eierschalen heb ik ongeveer nodig om een fatsoenlijke hoeveelheid poeder te krijgen???

stik, heb er vanmiddag nog 4 weggesmeten
Wie is er nou de muts? *onderbureauduik**helmopzet*
Door Truus
#466734
jeanne schreef: ik denk dat er hier niets anders opzit dan volledig te gaan barfen voor meneer Sjonnie.
Dan moet ik dus wel eierschalen gaan malen.
Waar haal ik zo'n vijzel???
ALs hij nu met het barfmenu van de honden meebarft, is dat voldoende? (menu staat bij de "menu's" )
Dan krijgt hij het barfmenu van de honden dus twee maal, savonds en de ochtend erop hetzelfde menu dus.
Dit gaat ook met een oude koffiemolen Jeanne, kan je die niet op een rommelmarkt op de kop tikken?
Door roefus
#467141
Kan je vertellen dat het géén aanrader is voor de keukenmachine: het wordt nl. geen pulver.
Daarná 'vijzelen' zou wellicht lukken.
Maar dan krijg ik het gevoel dat ik tot mijn dood aan het 'vijzelen' blijf.
Ik ga dus NU een koffiemolen halen ;D ;D ;D
Door roefus
#467195
bij de kijkshop een koffiemolentje gehaald, 14,99.
't Kan best nog ergens goedkoper wezen, maar ik ging nu eenmaal naar de kijkshop.
en ik was het helemaal zát, met die vijzel.
wat een gedoe daarmee, de koffiemolen doet prrrrr....en klaar is-ie.
rommelmarkt e.d. zal best een goeie tip wezen, maar ik kon niet meer wáchten, ik had er meer dan genoeg van ;D
Door jeanne
#467287
roefus schreef: bij de kijkshop een koffiemolentje gehaald, 14,99.
't Kan best nog ergens goedkoper wezen, maar ik ging nu eenmaal naar de kijkshop.
en ik was het helemaal zát, met die vijzel.
wat een gedoe daarmee, de koffiemolen doet prrrrr....en klaar is-ie.
rommelmarkt e.d. zal best een goeie tip wezen, maar ik kon niet meer wáchten, ik had er meer dan genoeg van ;D
oh, een elektrische of zo'n draaiding?
Door James
#470400
Een vijzel werkt toch ook perfect... Hoeveel eierschalen spaart een mens dan toch? Ik gooi de hele week door alle eierschalen in het bakje van de vijzel en 2 minuten draaiend vijzelen en klaar is klara....

En als je toch geld gaat uitgeven, zou ik dat eerder aan iets doen waar je botten mee kan vermalen voor je kat... Krijgt ie ook nog eens wat anders dan alleen eierschalen ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door