Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#450759
meneer heeft vanochtend zelf zijn ontbijt gevangen, een koolmeesje.
Hij kwam er knorrend mee naar binnen en wilde het op het aanrecht op gaan eten. Mooi niet dus. Bes vond het ook wel interessant, maar mocht niet in de buurt komen, Sjonnie blies en gromde en Bes dacht er nog niet aan om dichterbij te komen ;D
Ik heb hem de trimsalon ingestuurd, daar kon ie zijn gang gaan. Nou, en hij ging zijn gang, het dooie vogeltje vloog nog door de hele trimsalon :o Ik heb wat foto's gemaakt, zal ze zo plaatsen.
Vervolgens sprong hij met het vogeltje door het hondenluik naar buiten om daar nog even verder te spelen en een kwartier later lagen er alleen nog maar een paar veertjes en slikte hij net het laatste pootje naar binnen :-X
Laatst gewijzigd door jeanne op vr 23 dec 2005, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#451296
Ollie schreef: Ik haal de kuikens bij de dierenwinkel Jumper..hebben jullie die ook Jeanne?

Geef je elke ochtend kuikens Syl? Zijn ze er dan niet snel op uitgegeten? ???
Ja ze krijgen elke morgen ieder 4 kuikens , en nee ze raken er niet op uitgekeken, ik kan zelfs zeggen dat het hun favoriete ontbijt is , als ik ze wel eens vergeten ben uit de vriezer te halen en ze krijgen dan wat anders zijn ze toch lichtelijk van slag ::) ;D
Door Borke
#451365
Tja, als de kat ander eten wil.... dan krijgt de kat dat?
Toch?!
Dan pas je je als baasje toch aan, enige reden om het niet te doen is als het slecht is voor de gezondheid, maar dat lijkt me hier niet aan de orde!
Door Ollie
#452127
sylvia schreef: Ja ze krijgen elke morgen ieder 4 kuikens , en nee ze raken er niet op uitgekeken, ik kan zelfs zeggen dat het hun favoriete ontbijt is , als ik ze wel eens vergeten ben uit de vriezer te halen en ze krijgen dan wat anders zijn ze toch lichtelijk van slag ::) ;D
Ooohww das lekker ;D Nou dat hoef ik ze echt niet elke ochtend voor te zetten hoor ::)verwende krengen ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#452438
Nu ben ik van het principe als je het niet eet zul je wel geen honger hebben en dat weten ze dus ze kijken wel linker uit dan niet te eten.
Door jeanne
#452947
sylvia schreef: Nu ben ik van het principe als je het niet eet zul je wel geen honger hebben en dat weten ze dus ze kijken wel linker uit dan niet te eten.
hier ook hoor. als meneer niet eet, zal ie ook wel geen honger hebben :P
zolang hij er goed uit ziet, maak ik me niet zo druk.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door