Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Marieke
#453220
Die tip van het een beetje warm maken is echt goed! Heb het vandaag ook gedaan bij een van mijn katten die moeizaam kuiken at; het werkte!
Door Nelly
#453516
Maris schreef: Ja vieze pootjes wou passie ook niet, maar de beige keukenkastjes van het vrouwtje raken is wel erg leuk ::) ::) Of op het aanrecht gooien >:(
;D ;DHier vloog er vanmiddag nog een door de kamer. En echt niet op eigen kracht! ;D
Door Dtje
#453762
Willem wilde ook geen kuiken; even kook erover nog niet, in stukken geknipt (iieekkss), nog niet, gemalen met kippehart erdoor MJUMMIE!!.
Hah katten hebben een eigen wil maar ik ook!
Oh wat ben ik blij met mijn nieuw keukenmasjien :D :D
Door judithj81
#458994
Ik vraag mij af of jullie nou ook extra eierdooier geven? Ik geef namelijk iedere ochtend een kuiken maar omdat in dit kuiken nog een dooier zit ben ik bang dat ze straks teveel vit. A en D binnenkrijgen..
Hoe denken jullie hierover??
Gebruikersavatar
Door sylvia
#459000
judithj81 schreef: Ik vraag mij af of jullie nou ook extra eierdooier geven? Ik geef namelijk iedere ochtend een kuiken maar omdat in dit kuiken nog een dooier zit ben ik bang dat ze straks teveel vit. A en D binnenkrijgen..
Hoe denken jullie hierover??
Hier krijgen ze 1 keer in de zoveel tijd een rauw ei maar niet zo vaak want ze eten het ook niet echt graag.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door