Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door James
#440553
Iemand geinteresseerd om samen met mij, of misschien met een groepje Carnibest cat kilo verpakkingen groot in te kopen?

Ik zit in Den Haag. Dus woon je zelf ook in de buurt en wil je ten minste 25 stuks bestellen... Samen komen we misschien wel aan een leuke korting...
Door Ollie
#458421
Loeka schreef: En ik zit in Rotterdam, werk wel in Den Haag, maar bestel al samen met iemand anders... :-\
Kan daar niet nog iemand bij dan? ???
Door Rick
#464207
Wellicht moet je eens een oproep doen aan de honden kant, wellicht kom je zo aan nog meer korting..... :D :D

Zaubere
Gebruikersavatar
Door sylvia
#465832
Loeka schreef: En ik zit in Rotterdam, werk wel in Den Haag, maar bestel al samen met iemand anders... :-\
Is toch alleen maar gunstig als er nog iemand bijkomt daar wordt het alleen maar goedkoper van.
Door Loeka
#466027
Wij halen zelf al om de beurt 200 kg per keer. Goedkoper wordt het dan niet, dan zit je al op de grootverbruik korting.
Door Ollie
#467118
Loeka schreef: Wij halen zelf al om de beurt 200 kg per keer. Goedkoper wordt het dan niet, dan zit je al op de grootverbruik korting.
Ja maar dan kan je daar een ander toch ook nog van mee laten profiteren?
Door tieneke
#467122
Ollie schreef: Ja maar dan kan je daar een ander toch ook nog van mee laten profiteren?
Dan verdeel je gewoon de benzinekosten ;)
Door Cathelijn
#467128
James schreef: Iemand geinteresseerd om samen met mij, of misschien met een groepje Carnibest cat kilo verpakkingen groot in te kopen?

Ik zit in Den Haag. Dus woon je zelf ook in de buurt en wil je ten minste 25 stuks bestellen... Samen komen we misschien wel aan een leuke korting...
ik zit volgend weekend boven de 100 kg, dan kan je dus meedoen. Maar ik kom niet in de buurt van Den Haag, dus zou je het zelf moeten halen in Ermelo ;)
Door James
#467309
In Den Haag kan ik het voor dezelfde prijs halen als in Ermelo. En Ermelo is niet bepaald om de hoek. Maar als iemand geinteresseerd is in de buurt....

En als je al samen doet, heb ik ook meer dan interesse hoor. Maakt niets meer uit of je meer of minder besteld dan, maar je maakt me er wel erg blij mee. Ik ben geinteresseerd in 50 kilo. Meer wordt me echt te veel...

Dus iemand? In de regio Den Haag??? ;D
Door Loeka
#467465
Ollie schreef: Ja maar dan kan je daar een ander toch ook nog van mee laten profiteren?
Op zich wel, maar dan worden we al gauw een soort verkooppunt. Nu halen we om de beurt met gesloten beurzen :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door