Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Maris
#459530
En met heerlijke geluiden ;D ;D ;D gelukkig heeft Passie er maar ooit 1 keer 1 gehad. En dat vond ik wel genoeg 8)
Door judithj81
#484788
Mijn kater valt nu wel behoorlijk uit maar dat kan ook zijn omdat ie een tijdje geleden is gecastreerd..
Hij heeft wel een mooie glanzende vacht.
Mijn kitten heeft echt een zijdezacht vachtje en valt (nog) niet uit.
ze staan allebei op de carnibest en af en toe vers.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#486078
Dr. Bibber die sinds een maand of 4 volledig op kvvv staat is momenteel weer in de rui. Voordat hij kvv kreeg verloor hij enorm veel haar, continue, zoveel dat ik er moedeloos van werd. Na een tijdje stopte die verharing en kreeg hij een heel mooi vachtje.
Nu verliest hij dus weer zoveel veel haar.
Hoe vaak gaat een kat eigenlijk in de rui en hoelang duurt dat gemiddeld?

Gr. Jolanda
Gebruikersavatar
Door sylvia
#486496
JolandaB schreef: Dr. Bibber die sinds een maand of 4 volledig op kvvv staat is momenteel weer in de rui. Voordat hij kvv kreeg verloor hij enorm veel haar, continue, zoveel dat ik er moedeloos van werd. Na een tijdje stopte die verharing en kreeg hij een heel mooi vachtje.
Nu verliest hij dus weer zoveel veel haar.
Hoe vaak gaat een kat eigenlijk in de rui en hoelang duurt dat gemiddeld?

Gr. Jolanda
Hier zijn ze meestal twee keer per jaar in de rui
Door Nelly
#487657
sylvia schreef: Hier zijn ze meestal twee keer per jaar in de rui
Hier ook, en eigenlijk zou de voorjaarsrui zo'n beetje moeten beginnen, maar ik merk er nog niet veel van. Bij de honden is alleen Angel al begonnen; Andor heeft nog nergens last van.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#487694
Bij de kat hou ik het dus nooit zo bij wanneer hij in de rui gaat,ik wist niet eens hoevaak een kat ruit, aan al het haar te zien nu dus :(

Naar mijn idee kun je er ook geen peil meer op trekken wanneer de dieren gaan ruien. Ze zeggen inderdaad het voorjaar maar onze jongste hond (5 jaar ) begint nu net weer in vacht te komen en hij begon begin september vacht te verliezen.

Sorry dat ik hier over de hond begin ;)

Gr. Jolanda
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door