Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lette
#434044
Ik heb het weekend voor het eerst eendagskuikens gekocht voor de katten gewoon bij de dierenwinkel en ze vonden ze heerlijk.

Het is wel een slachtpartij geworden zeg in mijn badkamer, ik had ze hier maar even opgesloten zodat er niet in het hele huis kuikens zouden liggen.
Het was dus een groot succes.

Weet iemand in de buurt van rotterdam, waar je goedkoop kuikens kan kopen?
Door Myr
#436023
Hier is een van de honden gek op eendagskuikens, zo'n beetje zijn lievelingsmaal(!) en de jongste kat heeft het ook heel erg graag. Hij eet zelfs een hap uit de bek van de hond, als hij de kans krijgt (Gek zijn ze wel, hier... ;). De rest haalt er hun neuzen voor op. Dus ik kom goed weg met af en toe een kilootje ingevroren, en die kan ik ruim van tevoren bestellen bij mijn DSZ.
Ik heb ze een keer gemalen aan het hele beestenspul voorgeschoteld en dat vonden ze allemaal wel te eten.
Het zullen de veertjes wel zijn???? Terwijl de katten regelmatig met een vogeltje aankomen.... ???
Door James
#436715
Nou, moet ik het toch echt maar eens gaan proberen. Maandag maar eens op zoek naar een dierenwinkel die het verkoopt. Bij de groothandel hadden ze het namelijk niet. Dus de meeste dierenwinkels zullen ze het hier dan ook wel niet hebben. En anders ga ik wel naar een zaak waar ze ook slangen verkopen, daar zullen ze het dan vast wel hebben....
Ik ben benieuwd... :D
Door danielle1980
#436789
hmm mijn katten zijn niet dol op vers, gister voor t eerst kuikens geprobeerd, nadat ze er eens tegen gegromt hebben besloten ze dat t eetbaar was :o

mn honden daarentegen hebben ze helemaal niet opgegeten ??? >:(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door