Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Daisy75
#396427
Vandaag eerste dag voor alle dieren Carnibest.
Gister gehaald bij Corine, vanaf vandaag verkooppunt in Denhelder eindelijk!!
De honden vonden het SUPER! (ik ook ;D).
De katten vonden het heeeeeel apart...1 kat likte er wel aan, de ander niet eens...haha, heb 1 schaaltje neer gezet gemengd met dat gore Gourmet gold erdoorheen en eentje puur.
En de fretjes....nou die vinden het heerlijk, behalve meneer Joep weer natuurlijk, maar dat wist ik al die eet alleen brokjes!
Dus nou ja we zullen zien met de katten, ik zet het gewoon neer en geen bik meer, alleen beetje mengen, en wie weet...brokjes hebben ze wel staan en die blijf ik ook zowiezo geven hoor want denk dat Catootje het niet gaat eten...we zullen zien
Door Borke
#396490
Jij hebt nu een (twee-drie?) volle vriezer staan, wel handig heb je in ieder geval voor jezelf zat in huis!
Heb je al wat klantjes?
Door Daisy75
#396547
AstridStraver schreef: Jij hebt nu een (twee-drie?) volle vriezer staan, wel handig heb je in ieder geval voor jezelf zat in huis!
Heb je al wat klantjes?
haha nee nog niet, maar ach komt wel...en idd het is ook voor mezelf dus dat zit wel goed.
Door Nelly
#398383
KayleighShanden schreef: Dus nou ja we zullen zien met de katten, ik zet het gewoon neer en geen bik meer, alleen beetje mengen, en wie weet...brokjes hebben ze wel staan en die blijf ik ook zowiezo geven hoor want denk dat Catootje het niet gaat eten...we zullen zien
Ik doe het hier juist andersom! Geef nog wel wat blik bij en geen brok meer.Vooral brok zorgt immers voor blaasgruisproblemen, met name bij ex-katers en daar heb ik er 2 van. Plus nog een puber-kater van een klein half jaar 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door