Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door wenne
#373963
En alles ging dus goed neem ik aan? :) Had je het snel binnen? Veel verzendkosten? Heb je er trouwens veel aan gehad voor de katten? (of heb je ook nog honden misschien?)
Laatst gewijzigd door wenne op ma 22 aug 2005, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#374624
wenne schreef: Nee :( Ik kan het nergens meer te koop vinden jammer genoeg. Werkt Billinghurst voor katten ook volledig zonder granen en groenten? (of zijn ze makkelijk weg te denken)
Te koop bij Mediaboek.nl (zoeken onder honden-nutrition, als je op Billinghurst zoekt krijg je niks).
Ze hebben 3 boeken van hem: Grow your pup with bones, Give your dog a bone, en The Barf Diet.
Laatst gewijzigd door Mevroi Kruim op vr 14 jan 2011, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#374632
Ian B werkt zonder granen. Zowel voor honden als katten. Hij is eigenlijk niet echt voorstander van graan. Ja, je mag wel wat graan geven maar niet te veel en eigenlijk het liefst dan nog in gespruite vorm. Met amazon heb ik alleen maar goeie ervaringen trouwens. En met mediaboek ook.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 24 aug 2005, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door