Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Loukas
#3353953
Ze hebben elk een stuk konijnenrug gekregen, het voorste deel want de ribben hangen er aan. Ik geef toe dat ik er met een klein hartje bij zit.





Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door koekje
#3353993
Ja, nette eters :)
Ik begrijp je gemengde gevoelens over een stukje dood konijn, maar een stukje dode kip (vleugel, nek, etc) is natuurlijk eigenlijk hetzelfde. Behalve dan dat wij mensen konijnen meestal aaibaarder vinden.
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3353998
Ik heb het in 1 deel gelaten. Enkel had ik van het grootste stuk nog 1 stukje afgesneden zodat ze beiden evenveel kregen. Ze hadden nog 3 kleine stukjes over en die heb ik net weer aangeboden met een beetje hart, maar ze hebben het toch niet helemaal meer opgegeten. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3353999
Das al serieus werken he, zo'n konijn. :)
Zal wel elke keer beter gaan. Als de stukjes heel hard zijn kan je er even op meppen, zodat ze het gekauwd krijgen. En als het kaal is, gooi ik ze altijd gewoon weg.
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3354000
Nu was het redelijk kaal, heb ze gewoon weg gegooid. Het waren ook flinke porties, 125gr elk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Nrg50
#3356200
Wat een handige bak heb jij daarvoor! Ik gebruik nu een stuk karton met rand, maar zo'n bak is veel beter. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3356205
Oh dat is eigenlijk een deksel van een plastiek box die ik een paar jaar terug kocht in de Hema voor het speelgoed van de kinderen. Echter het deksel bleef ongebruikt, de boxen bleven open.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door