Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#3353851
Haha, leuke filmpjes!


Mocht je het nou beu zijn, het spelen met het eten, is Kasper wel te trainen tot minder spelen met het voer.
Iedere keer als hij het kuiken wil opgooien, zelf oppakken en zeggen 'Nee, op je mat' (dienblad in jullie geval) en het kuiken daar ook wegleggen. Na een tijdje zal je alleen nog maar het hoeven te zeggen, en legt hij zelf zijn kuiken weer op de juiste plaats. Nog een tijdje later zal hij steeds minder geneigd zijn om te spelen en meer om serieus te eten.
Aan de andere kant is het spelen met het eten een fase die ook vanzelf wel uitdooft.
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3353853
Ik laat hem wel doen hoor, heb er absoluut geen probleem mee. Ik vind het gewoon grappig om te zien. En eigenlijk is het een deksel van een plastieken bak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3353855
Leuk dat zo te zien. Duidelijke filmpjes. Dat is mij nooit gelukt omdat ze hem aanpakken en er gelijk mee wegrennen, allebei hun eigen kant op.

Hier was dat spelen ook zo. In het begin speelde ze er heel lang mee. Dat werd vanzelf wat minder. Het enthousiasme bij het aanbieden is wel gebleven. Ze springen over elkaar heen op het moment dat die dingen uit de ijskast komen. Soms willen ze er nog wel even mee spelen. Hangt van hun bui af.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353986
Hihi, wees blij dat ze beginnen met spelen en dan eten ;)

Hier bedacht onze dame, die altijd braaf kuiken boven bakje eet, halverwege het opeten dat het kuiken vliegles moest krijgen om daarna het andere deel op te eten ::) doet ze anders nooit. Hoe ouder hoe gekker ;D ze is inmiddels 12 jaar
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3353987
Rik01 schreef:Leuk dat zo te zien. Duidelijke filmpjes. Dat is mij nooit gelukt omdat ze hem aanpakken en er gelijk mee wegrennen, allebei hun eigen kant op.

Hier was dat spelen ook zo. In het begin speelde ze er heel lang mee. Dat werd vanzelf wat minder. Het enthousiasme bij het aanbieden is wel gebleven. Ze springen over elkaar heen op het moment dat die dingen uit de ijskast komen. Soms willen ze er nog wel even mee spelen. Hangt van hun bui af.
Oh in het begin moest ik opletten dat ik de deur van hun "eetkamer" toe deed en ze dan pas hun kuiken gaf. Ik heb dat een paar keer niet gedaan en dan liep Kasper met zijn kuiken meteen de living in! Afbeelding Nu kan ik de deur eigenlijk open laten, ze blijven in die kamer eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3353988
dinky89 schreef:Hihi, wees blij dat ze beginnen met spelen en dan eten ;)

Hier bedacht onze dame, die altijd braaf kuiken boven bakje eet, halverwege het opeten dat het kuiken vliegles moest krijgen om daarna het andere deel op te eten ::) doet ze anders nooit. Hoe ouder hoe gekker ;D ze is inmiddels 12 jaar
Oh help Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door