Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Loukas
#3349497
Louis had wat meer tijd nodig om te beseffen dat het geen speelgoed was. Ik heb dan de buik van het kuiken ingesneden. Louis was dan nog het eerste klaar. Hij heeft wel de laatste poot helemaal doorgeslikt. Kan dat kwaad.? :o

Kasper is nog steeds bezig lol
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3349504
Hahaha, geweldig Afbeelding

Mooi hoe ze toch weten dat het prooi is.

En wat zijn ze nog klein t.o.v. zo'n eendagskuiken. Ze kunnen hem maar nét uit het bakje slepen :) Het zal een hele maaltijd voor ze zijn.
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3350104
Vandaag kregen ze hun 2e kuiken. Ik heb louis niet moeten helpen, maar hij heeft er toch eerst mee moeten spelen. Kasper begon meteen met kauwen.

En nota aan mezelf: als je ze eten geeft in een andere kamer, dan eerst de deur daarvan toe doen voor je ze het eten geeft. Kasper nam zijn kuiken en liep er het salon weer mee in. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3350105
Hihi. Ja, hier springen ze over elkaar heen als ik met de kuikens kom en ik moet opletten dat er dan niet één aan mijn arm hangt om hem te bemachtigen. Als ze hem dan krijgen trekken ze allebei een sprint hun eigen richting in. Vreselijk leuk te zien hoeveel plezier ze daarmee hebben (echt instinct).
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door