Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Debora
#365390
Ik moest ff een noodgreep doen vandaag omdat ik nog maar 1 rol carnibest heb (morgen komt de nieuwe lading) en dus ik dacht: kom laat ik eens lamshart van rodi meenemen...is ook fijngemalen enzo. Nou mooi dat ze dat niet blieven dus :P Ze liepen allemaal demonstratief weg van hun bakje. En de honden liepen er allemaal als hongerige wolven omheen, terwijl die net gegeten hadden. Dus heb ik de schijven maar aan de honden gegeven. Ik geloof dat we vrienden voor het leven zijn nu ;D maar of de katten nog van me houden..... ::)
Door boskat
#365894
Hier zijn de katten gek op lamshart ;)
De hond ook trouwens
Mijn vriezer is nu nokkie vol met cb,nu maar hopen dat ze het lusten,ach anders heb ik de klikohond (Spetter)nog ;D
Door Debora
#365898
Nou zeg dat wel!! wow het paste nog maar net an in de vriezer. De tas met extraatjes (bot etc) heb ik in de vriezer onder mijn koelkast moeten stoppen. En ik had nog 10 kilo natuurvoer voor iemand anders meegenomen dus die snel opgebeld dat ze dat als de sodemieter moest ophalen :o
Was alles nog een beetje bevroren toen jullie thuiskwamen, mam?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door