Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3311358
Ik was het eigenlijk vergeten vermelden hier :-[, maar Kleintje gaat al wat beter.
Haar nierwaarden zijn nog steeds ok, ze waren zelfs iets lager dan in februari.
Haar gewicht is op het oog ook iets beter. Ze lijkt gewoon mooi slank, niet meer op mager af.

Ik probeer nu wat afwisseling te brengen in haar maaltijden. Ze krijgt op 2 vaste tijdstippen, net als de jongens, en daarnaast biedt ik het soms een 3e keer aan. Soms krijgt ze eens een blikje extra, daarvoor heb ik die allerkleinste van 85gr gekocht en dat verdeel ik dan over 2 dagen. En verder probeer ik zaken die ze niet ( meer) graag eet, te vermijden. Zo ga ik geen kwartel en geen haas meer kopen. Al is vooral ook afwisseling en vlees dat er nog niet te lang ligt ( in de vriezer), belangrijk is voor haar. Want de haas at ze in het begin wel goed, nu niet meer. Kwartel hebben zij en Luis nooit echt lekker gevonden, en ik heb er genoeg van.

Maar al bij al gaat het dus goed. :) Ik ben al wat geruster omdat ze niet verder is gaan vermageren en zelfs wat beter staat. Het bevestigd ook het vermoeden dat het aan haar eetlust ligt en niet dat ze afvalt omwille van kanker of zo. En dat is al heel veel waard. :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3318319
Even een update'tje.
Ze is mooi op gewicht en eet zeer goed. Bordje steeds mooi leeg.
Alleen heb ik na 2 weken pijnstilling geven, na het stoppen duidelijk gemerkt dat ze pijn heeft. Haar bekken vermoed ik...
Nu ben ik me aan het inlezen op cbd-olie. Pfff... zal nog wel even duren voor ik daar een duidelijk beeld van krijg, vrees ik...
Ik hoop wel dat het wat voor haar kan doen.
Door Too
#3318357
Fijn dat ze in ieder geval netjes eet en op gewicht blijft.
Ik blijf je even volgen in je onderzoek

Toevallig ben ik ook net aan het overwegen om cbd in te zetten bij Cera voor iets vergelijkbaars als jouw Kleintje pijnstilling onderrug/bekken en misschien ook wel bij Catoo als alternatief voor Zylkene bij haar neurotische, angstige gedrag
Maar , net als jij, ben ik er nog lang niet uit voor mezelf zou ik het zonder meer proberen voor katten ligt dat toch net wat ingewikkelder wat mij betreft.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door