Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loesje1998
#3277500
Dag allemaal,

KVV en Barf is nog een beetje nieuw voor mij. Mijn brits korthaar kitten (7mnd) krijgt KVV en brokjes van Royal Canin. Volgende maand gaat hij een weekje logeren in een kattenpension. Daar krijgen de loge's whiskas blikvoer en brokken van Royal Canin. Ik zit er aan te denken om eten voor die week mee te geven. Af en toe krijgt hij een blikje animonda carny. Wat doen jullie als jullie op vakantie gaan? En kennen jullie eventueel nog ander goed blikvoer? Alvast bedankt :)
Door frodo quin
#3277509
Ik zou eens informeren of het voor hen oké is om kvv te geven. Indien dat niet gaat of onhandig zou zijn en hij toch deels brok en af en toe natvoer krijgt zou je ook gewoon brok en natvoer mee geven. Carny is idd goed natvoer (voor zover je op papier kan zien toch), porta, almo, cosma,... zijn ook goed en kwalitatief vermoedelijk beter, maar wel niet compleet, maar zelfs als enige voeding zou ik dat gerust wel een week durven geven aan een kat van die leeftijd.
#3277520
Als de brokjes hetzelfde zijn kan je dan niet vragen of ze ipv het natvoer kvv willen geven?
Op voorwaarde dat je kat dat minstens even graag eet als blikvoer, anders zou ik ook blikjes meegeven en dan is het een weekje wat ongezonder eten op vakantie...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door