Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door K@rin
#365214
Lizzy schreef: Nou, als ze Carnibest wel eet dan kon ze wat mij betreft mooi het huizenmuig krijgen, Tinker. Laten we wel wezen, brokken zijn voor de kat echt super maar dan ook super ongezond en veroorzaker van blaasgruis en nog belangrijker: kapotte nieren op jonge leeftijd.
Dan is onze Timo een supersterke kat geweest ......
Hij is er, op een week na, 20 jaar mee geworden ....
Laatst gewijzigd door K@rin op za 06 aug 2005, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#365219
sylvia schreef: En je maakt je dan niet bezorgd dat hij er een 100% verhoogde kans op blaasgruis mee naar binnen zit te werken ?
Nee, want ze eten voor 95 % Carnibest ..........
Door Lizzy
#365238
Karin & Pyrs schreef: goh, ik krijg bijna het idee, dat ik een kattenhater ben .......... ::) ::) ::) :-\ :-X
Nou ja zeg Karin, wat een rare opmerking.... Je zit hier op een versforum hoor. Lijkt me niet zo raar dat we je voor de gevaren van brokken waarschuwen.
Door Lizzy
#365239
Karin & Pyrs schreef: Dan is onze Timo een supersterke kat geweest ......
Hij is er, op een week na, 20 jaar mee geworden ....
Hoe lang ben je nou lid van Barfplaats Karin? We hoeven toch deze discussie niet opnieuw in, wel?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#365241
Karin & Pyrs schreef: Dan is onze Timo een supersterke kat geweest ......
Hij is er, op een week na, 20 jaar mee geworden ....
ik heb 29jaar gerookt tot wel 3 pakjes op een dag, ik leef ook nog, ik ken ook mensen die tot hun 90ste roken, volgens deze redenering zou ik Gail dus ook wel een peuk in haar hoofd kunnen schuiven mocht ze dit willen ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#365245
Karin & Pyrs schreef: goh, ik krijg bijna het idee, dat ik een kattenhater ben .......... ::) ::) ::) :-\ :-X
o deze reactie had ik even gemist, ik zie niemand die je hier voor kattenhater uitmaakt, maar wat ik me wel afvraag wat je eigenlijk verwacht voor reactie op een forum wat gaat over versvoer, diit forum is opgericht voor mensen met een overtuiging dat vers beter is dan brok, dat je daar niet achterstaat is oke dat is jouw idee, alleen kijk niet raar op als mensen die daar wel van overtuigd zijn raar opkijken als een lid die hier al lang komt ineens niet lijkt te beseffen op welk forum ze zit ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#365247
Karin & Pyrs schreef: Nee, want ze eten voor 95 % Carnibest ..........
O.

Ik zelf sluit wat dit aangaat liever ieder risico uit, Boris krijgt van mij nog niet 1 brok.
Door K@rin
#365281
sylvia schreef: o deze reactie had ik even gemist, ik zie niemand die je hier voor kattenhater uitmaakt
Nee, dat heb ik ook nergens gezegd ........
Door K@rin
#365286
Karin & Pyrs schreef: Sugar & Spice eten beiden bijna onbeperkt Carnibest per dag, als Shanay het niet jat ...........
Verder staan er ook de hele dag Felidae brokjes op de eetafel in de keuken.
Die staan er dus voor Tinker, omdat hij anders niet eet ......
Aangezien Sugar & Spice volgepropt worden met CB eten die daar praktisch NIETS van .........
Gebruikersavatar
Door sylvia
#365290
[quote="Karin & Pyrs"]
Nee, dat heb ik ook nergens gezegd ........
[/quote]
Nee maar je suggereerd dat de reacties dat impliceren, ze geven jou het gevoel dat je een kattenhater bent, ik kan dat uit geen enkel berichtje halen
Gebruikersavatar
Door sylvia
#365292
[quote="Karin & Pyrs"]
Die staan er dus voor Tinker, omdat hij anders niet eet ......

[/quote]

Dat is wat anders dan je eerdere reactie daar zeg je dat hij het lekkerder vindt dan vers wat iets anders is dan ik voer het omdat hij geen vers eet.
Door K@rin
#365351
[quote="sylvia"]
maar wat ik me wel afvraag wat je eigenlijk verwacht voor reactie op een forum wat gaat over versvoer, diit forum is opgericht voor mensen met een overtuiging dat vers beter is dan brok, dat je daar niet achterstaat is oke dat is jouw idee, [/quote]
Wie zegt dat ik daar niet achter sta ..........
Ik zie het alleen niet zo extreem als sommigen.
OK, dit is een forum voor Vers voeren .......
Er wordt een heleboel informatie gegeven en iedereen kan er een heleboel van leren.
Maar mag iedereen dan ook de vrijheid hebben om er datgene uit te pikken wat voor hem van toepassing is ?
Anders wordt het meer een "sekte", een soort geloofsovertuiging, waar NIET van afgeweken MAG worden .........
Door K@rin
#365355
[quote="sylvia"]
Dat is wat anders dan je eerdere reactie daar zeg je dat hij het lekkerder vindt dan vers wat iets anders is dan ik voer het omdat hij geen vers eet.
[/quote]

Het ene is het gevolg van het andere .......... ::)
Door K@rin
#365358
sylvia schreef: raar opkijken als een lid die hier al lang komt ineens niet lijkt te beseffen op welk forum ze zit ::)
Ik ben dan wel 50, maar ik ben nog lang niet de weg kwijt hoor !!! :P ;)
Door Lizzy
#365364
Lees je eigen uitspraken nou nog eens na. Als je met uitspraken komt ala "roken is niet slecht want mijn opa rookte zware sjag en is 95 geworden" dan kom je daar hier dus niet mee weg. Dat heeft niks met "sektes" te maken (ik vind die vergelijking heel erg flauw en zelfs zeer beledigend).
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door