Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Bowie2011
#3241698
Hoi allemaal,
Mijn eerste vraag hier omdat ik toch begon te twijfelen. Ik geef onze katten nu sinds een jaar kvv afwisselend van cats nature de diersoorten konijn, eend, kwartel, rund, kalkoen, gans, hert/bosduif en kip. Veel diersoorten dus en ze krijgen van het merk kiezebrink de diersoorten duif, hert en haas. Ze eten meerdere diersoorten op een dag en af en toe een eendags kuiken en zelf gedroogde snacks. En soms vette vis. Is dit voldoende?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3241712
Welkom op barfplaats!

Ziet er lekker en gevarieerd uit hoor!
Als de katten goed in vorm en goed opgewicht zijn en fijn plassen en kakken, en verder gewoon vrolijke blije poezekes zijn, zie ik niet wat er niet goed zou zijn :)

Heb je reden voor je twijfels?
Door Bowie2011
#3241748
Bedankt voor je reactie. Diersoorten krijgen ze wel genoeg binnen. Waar ik over twijfel zijn de merken. Of die rolletjes wel compleet zijn. Staat het merk cats nature en kiezebrink wel als goed merk die compleet is?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3241820
Kiezebrink was dat altijd niet, maar het schijnt is de samenstelling veranderd, en nu weet ik het dus nog niet ::)

Cats' nature ken ik niet en heb ik nooit gevoerd. Heb je daar meer informatie over?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door