Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door miauw
#3218262
Blacky is een buiten/binnen poes. Zij eet het liefste kip, soms rund, zalm. Gedroogd voer eet ze niet. Soms moet ik 's nachts wegblijven, dan laat ik een raam open en zet ik vlees neer. Tot nu toe ging dit goed. Maar de laatste tijd en vooral met dit weer komen er veel vliegen binnen. Ik heb lavendelplanten neergezet en wat bakjes met schoonmaakazijn, hier blijken ze een hekel aan te hebben, moet dit afwachten. Door een hor voor het raam te plaatsen kan Blacky niet naar binnen en een apparaat is ook schadelijk voor haar. Wie heeft een aantal oplossingen? Helaas ken ik niemand die mijn taken kan overnemen en dit hoefde eigenlijk niet omdat het steeds goed ging. Ik laat geen ander eten liggen natuurlijk, was meteen af. Blacky's voer is het enige.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3218451
Als je alleen de nacht weg bent, hoef je ook niet perse eten te geven. Eten geven in de avond voordat je weggaat en eten geven in de ochtend als je weer terug thuis bent.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door