Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#342915
Had van Corine een zak met allelei botten meegekregen. Gister een zakje in de koelkast gedaan, waren het eendennekken (?) denk ik? Veel groter dan kipnekken en het rook duidelijk anders :-X

Loebas moest het niet, maar daar sta ik niet van te kijken. Sunday ook niet, die pakte het aan en liet het vervolgens links liggen. Dat verbaasde me al een stuk meer. Maar wat me echt van mijn stoel deed vallen van verbazing is dat de katten het wel wilden :o :o :o

De nekken zijn echter veel te hard en te groot voor ze om te eten (zelfs platgehamerde kipnekken krijgen ze niet weg) dus ik heb zoveel mogelijk vlees eraf gesneden en aan ze gegeven. De kale nekken konden de kliko in.

Katten ::) ::) ::)je kunt er gewoon niets van opaan, en juist wat je verwacht dat ze niet lusten daar kunnen ze geen genoeg van krijgen :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#343236
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Heb je een vleesbijltje? daar doe ik de nekken mee fijn slaan voor de kittens.
Door Femke
#343762
sylvia schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Heb je een vleesbijltje? daar doe ik de nekken mee fijn slaan voor de kittens.
zelfs platgeslagen kipnekker vinden ze teveel werk, Stan en Oliver houden alleen van fastfood 8)

De kalle nekkenbotten zijn inmiddels met de ROVA mee, ik kon er geen betere bestemming voor vinden omdat de honden ze ook niet moeten :-\
Door tine
#343937
Een van mijn katten krijgt ze dus wel weg..........Geweldig om te zien ,dat ie z'n poot er niet voor omdraaid.... ;D Ik verdenk hem er ook van dat ie een kalkoennek wel wil uitproberen.......
Door tine
#343938
Het is Het siamese monster op de onderstaande foto........ ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door