Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
#3024914
Pakbon zat wel op de doos (ga ik vanuit, heb hem geopend en zo in de vriezer gezet...met bon en al, niet gekeken wat erop stond eigenlijk, had haast), heb mn mail even getjekt, daar zat een bestelbon bij, datum van bestelling maar niks over leverdatum.
Ik woon niet achteraf, midden in het centrum van Goes, geen idee waarom ze altijd zoveel moeite hadden en blijkbaar hebben met hier te leveren, wsl te weinig klanten ofzo, geen idee.
Voorlopig ook geen tijd om erachteraan te gaan...en omdat ik dubbel besteld heb voorlopig niks nodig ook, als ik nog een keer ga bestellen daar ga ik vooraf eerst wel even contact leggen om te zien of het wat beter geregeld kan worden, voor nu, de katten eten het, ruimte in de vriezer was aanwezig, alleen financieel is het niet fijn omdat ik nu dus met een dubbele levering zit, maar goed dat lost wel weer op.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3025088
Ik had ook 2 contactformulieren gestuurd 1 met vraag welke dag hier word geleverd. Daar kreeg ik na 2 dagen antwoord op.
De andere vraag werd niet beantwoord dus nog eens gestuurd en weer geen antwoord. Toen heb ik Ton zelf gebeld en hij vond het vreemd dat hij die formulieren niet had gehad.
De site werkt nog niet optimaal. Stond ook een grote fout op die ik hem vertelde en hij gelijk verwijderd heeft.
Bij bestelling had ik gevraagd of ze me een +/- tijd konden geven.
Had ik ook niets op gehoord dus weer gebeld en toen heeft hij het nagekeken en me verwezen naar de Darf site.
Die link moet ook nog op alroda site komen.
Maar hij zei ik heb me nog al wat werk op de hals gehaald met het zelf vervoeren. Vandaar dat sommige dingen nog niet optimaal zijn. ;)
Door frodo quin
#3028448
Ik denk dat ze moeite hebben om alles bij te houden met de uitbreiding. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail naar alroda en ook niet op de mail naar darf die ik afgelopen wekend verstuurd heb. Normaal gezien antwoord darf altijd snel en duidelijk op mails, dus ik denk dat het de uitbreiding is. Hopelijk hebben ze alles snel weer onder controle, want handig is het natuurlijk niet.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3028538
ik heb net ook voor de eerste keer besteld,ook gelijk mail met wat vragen zal mij benieuwen,is er al nog iemand die het gebruikt voor de katten? en zo ja hoe bevalt het? en zag ook 10% zelf hart toevoegen 25 gram dan toch op 250 gr? en maakt het nog uit welk soort hart?
Gebruikersavatar
Door Thea
#3028594
Hier eerste rolletje haas geprobeerd. :)
Word nog niet lekker gevonden :-\ maar nieuwe smaken moet ik meestal een paar keer mengen met blikje vis.
Nu lig kip te ontdooien. :)
Nee maak niet uit welk hart je neemt.
Helaas worden mails niet (snel), beantwoord echter als je belt heeft Ton alle tijd voor je en beantwoord al je vragen ;D
Door Martine-Tom
#3028707
Hert/haas is hier bij de katten een dikke vette hit in elk geval!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3028952
Die heb ik ook bestelt, lijkt het nou zo of ben ik nou gek dat katten over het algemeen liever wild hebben als bv rund of kip?
Door Martine-Tom
#3028955
HIer is dat wel zo in elk gevan, hert, haas, fazant...favo!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3029404
kip blijft hier anders wel favoriet hoor.
Rund eet eentje niet, de anderen lusten het wel, maar ik voer het eigenlijk niet (tenzij ik aan hooglander geraak).
Wild gevogelte lusten ze hier ook wel, maar die ene lust ook niet graag hert of paard of lama.  Wild of tam maakt dan niet uit.
Konijn eten ze liever tam dan wild. Eend en gans liever wild.
Niet echt een lijn in te trekken dus, kwestie van uitproberen.  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3029430
Hier staat kip ook heel hoog op verlanglijstje van Dinky. Kan niet eens 'normaal' voor mezelf kip snijden of madam staat te vragen om ook een stukje. Met andere vleessoorten voor eigen consumptie is dat niet het geval ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3029446
kiara schreef: Ik heb nog niks gehoord geen idee of ik het wel binnen krijg de bestelling :-\
Ze staan straks misschien wel zomaar voor je deur ;)
Martine had toch ook niets meer gehoord en twee weken na bestellen stonden ze toch voor de deur?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door