Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2957875
gefeliciteerd met je nieuwe poezenkind khari! Ik heb even op je website gepiekt en wat heb je een prachtige poezen! :smitten:
Hier eten beide poezenkindjes met veel plezier de gemalen barf. Een paar keer in de week krijgen ze wat te knagen: kuikentjes, stukje haring, sprot, konijnenpoot, eendennek enz.. Foto`s kan ik helaas nog steeds niet plaatsen. Ik ben het kabeltje van de telefoon kwijt dus ik kan ze niet op de computer krijgen..  :-\
#2957902
newfies schreef: gefeliciteerd met je nieuwe poezenkind khari! Ik heb even op je website gepiekt en wat heb je een prachtige poezen! :smitten:
Hier eten beide poezenkindjes met veel plezier de gemalen barf. Een paar keer in de week krijgen ze wat te knagen: kuikentjes, stukje haring, sprot, konijnenpoot, eendennek enz.. Foto`s kan ik helaas nog steeds niet plaatsen. Ik ben het kabeltje van de telefoon kwijt dus ik kan ze niet op de computer krijgen.. :-\
He jammer, ben wel benieuwd naar je kleintjes.
Dank je :). Het is een heerlijk stel.
Hopelijk krijg ik de kleine hier straks ook wat meer aan het knagen, de anderen willen steeds alleen gemalen, op een kuiken na voor de jongens

Barfplaats wordt gesponsord door