Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2853288
Daantje schreef: ;D ;D

Euh....Cees lag gisteravond languit te slapen op het hondenbed in het hondegedeelte
Annie lag te knorren in een stoel en sprong bij mij op schoot ::)

Muizen vangen ho maar :biggrin2:
Als ik zulk lekker eten kreeg zou ik ook geen muizen meer vangen :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2853309
Daantje schreef: ;D ;D

Euh....Cees lag gisteravond languit te slapen op het hondenbed in het hondegedeelte
Annie lag te knorren in een stoel en sprong bij mij op schoot ::)

Muizen vangen ho maar :biggrin2:
Misschien kun je daarvoor een paar schuwe, niet-herplaatsbare katten uit het asiel halen? O, wacht... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2853362
Anne in Duitsland schreef: Misschien kun je daarvoor een paar schuwe, niet-herplaatsbare katten uit het asiel halen? O, wacht... :biggrin2:
Hilje, de kattenfluisteraar :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2853406
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Sorry ,zal de verkeerde wel meegekregen hebben.
Of ik moet eens een voorbeeld muis naast hun dienblaadje leggen zodat ze begrijpen hoe zoiets eruit ziet.
Door Martine-Tom
#2853410
Daantje schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Sorry ,zal de verkeerde wel meegekregen hebben.
Of ik moet eens een voorbeeld muis naast hun dienblaadje leggen zodat ze begrijpen hoe zoiets eruit ziet.
Heb je wel de juiste software geinstalleerd? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2853416
Martine-Tom schreef: Heb je wel de juiste software geinstalleerd? :biggrin2:
Ik heb hier de beste ervaringen met tiger 2.0 :biggrin2:
Niet vergeten de drivers voor de MUIS te installeren ::)
Door Martine-Tom
#2853419
Kim_S schreef: Ik heb hier de beste ervaringen met tiger 2.0 :biggrin2:
Niet vergeten de drivers voor de MUIS te installeren ::)
*proest* ;D
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2859710
Wat een verhaal zeg. Ik kom niet zo vaak in de kattenhoek dus heb het net pas gelezen.
Cees en Annie hebben ontzettend veel geluk gehad dat ze bij jou terecht zijn gekomen en gelukkig zijn ze er weer helemaal bovenop gekomen. Geniet maar lekker van ze !
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2875204
Leuk dat jullie er naar vragen !Het gaat echt superrrrrr goed met ze . O0
Annie is helemaal opgeknapt ,maar heeft er helaas wel chronische niesziekte aan overgehouden .

Ze durven steeds meer te ondernemen,zo grappig om te zien.
Cees komt overdag veel buiten en je ziet hem uit z'n dak gaan ,zo leuk vindt hij alles .
Hij ontdekt echt de wereld en wil overal met z'n nieuwsgierige neus bij zijn.
Hij wil niks missen en loopt zelfs de paarden achterna in het weiland om te zien wat ze aan het doen zijn.
Zijn jachtinstinkt schatte ik niet echt hoog in nadat ik hem plat op de grond zag liggen in de aanvalshouding midden in het grote grasveld terwijl de vogeltjes om hem heen sprongen.
Cees had niet echt door hoe opvallend hij daar lag :biggrin2:

Annie is wat mutseriger ,vindt de buitenwereld nog wat eng ,wil geen natte voetjes en blert naar Cees als ie te ver weg gaat in de tuin ::)

Ze lusten alle barfhappen en zijn steeds aanhankelijker aan het worden.
Aan alles merk ik wel dat beiden getraumatiseerd zijn ,maar met rust en geduld gaat het steeds beter.

Cees en Annie komen inmiddels graag in het hondengedeelte in de schuur ,daar is een groot hondenbed waar ze uiteraard breeduit gaan liggen.
Afbeelding

Daar kan ik ze ook aaien en komen ze verlegen naar me toe kopjes geven :smitten:

Met de honden kunnen ze inmiddels ook overweg ,gaat prima.

Laatst hoorde ik Annie keihard mauwen en roepen in de schuur.
Ik ernaar toe en ja hoor ,tot mijn stomme verbazing had Cees zijn 1e muisje gevangen buiten en deze had hij voor Annie meegebracht
Ze wist echt niet wat ze ermee moest hahahaha en Cees eigenlijk ook niet.

Snel een filmpje gemaakt met de telefoon 8) de muis ligt voor Cees en doet het nog :-\

Hij heeft de volgende dag 2 muizen gevangen en 1 ervan opgegeten,helaas gruwelt Annie van zijn cadeautjes.
Het gaat dus heel goed.



Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2875357
Cees slaat nu toch wat door .
Muis 4 zojuist gevangen .

En tevreden dat ie is .....MIJN muis ,heb IK gevangen
Afbeelding

Annie is weer beduusd door het zoveelste kadootje van Cees ,help : weer een muis :nerves:
Afbeelding

Cees sleept z'n muis mee naar de barfbak ,naast de vissenkop en neemt eerst de kippennek als hapje.
Hij zal wel tevreden slapen straks als ik weer kom kijken
Afbeelding
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door