Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Daantje
#2851790
Anne in Duitsland schreef: Was dit topic een beetje uit het oog verloren, maar ben er nu weer. Hoe gaat het tegenwoordig met het tweetal? Zijn alle kwaaltjes een beetje onder controle inmiddels, en eet Annie al wat beter? Ik hoop het!
Oh sorry ik zie je post nu pas :P
Ik wilde net een update plaatsen .Het gaat inmiddels heel erg goed met het stel. :D

Annie is pas sinds kort weer zelf aan het eten /barfen gegaan .Ze is echt heel erg ziek geweest,ik vreesde dat ze eraan onderdoor zou gaan.
Ik heb haar moeten dwangvoederen.Dat liet ze goed toe.

Ze niest nog wel af en toe,maar ze knapt nu heel snel op.

Inmiddels zijn ze beiden goed gewend en Cees ontpopt zich tot een heel grappige stoere jongen hahaha.
Hij durft al mij op te wachten achter de deur van de paardenstal ,dan trekt ie een sprintje en doet net alsof ie een afspraakje heeft in de hooibalen.
Het mooiste vindt ie als ik achter hem aan loop en hem roep . En als ik hem dan zie doet hij net alsof hij er niet is ::)
Vervolgens trekt ie weer een sprintje terug en verstopt zich weer.
Nou ja ,verstoppen :biggrin2: Iedereen kan hem zien zitten .
Ik kan hem al redelijk benaderen zonder dat ie wegloopt of boos kijkt.
Ook heeft hij al durven ruiken aan mijn vinger met wat kipfilet eraan.

Ik zie ze vaak slapen samen in een warm mandje.Lekker ontspannen.

Inmiddels hebben ze de gehele schuur tot hun beschikking plus de hooizolder.
S nachts mogen ze ook in het aangrenzende gedeelte waar de honden vaak zijn als ze hun eten krijgen
Zodra die deur opengaat zit Cees binnen en snelt naar de vensterbank .
Annie is wat voorzichtiger.

Zij laat inmiddels alles toe en komt ook als ik haar roep.
Annie is erg lief en aanhankelijk.

De honden vinden ze nogal groot en eng , daar heb ik nog steeds veel werk aan om ze te laten wennen aan elkaar.
Gaat goedkomen .Kleine stapjes vooruit :)

Hier nog wat foto's.Niet zo geweldig ,gemaakt met de telefoon

Annie toen ze zo ziek was
Afbeelding

en weer ietsje beter
Afbeelding

selfie met Cees :biggrin2:
Afbeelding

Cees bezig met z'n hobby
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

samen slapen
Afbeelding

samen op stap in de schuur
Afbeelding
Door Anne in Zweden
#2851836
Och gos, ik word er een beetje emo van, twee van zulke katjes die het zo goed getroffen hebben! Een veilig plekje, elkaar, lekker eten - ze hebben alles wat een kat gelukkig maakt, volgens mij!

Lieve koedies hoor, zo te zien! Blij dat Annie weer wat is opgeknapt! :-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#2851848
Oh wat fijn, helemaal opgeknapt en weer beter.
en
Oh wat leuk, wat een knappe poezerts zijn Cees en Annie.  :smitten: :smitten:
Wat top thuis hebben ze bij jou gevonden, dat zou elke poes wel willen.  :sleeping: :sleeping:
Leuk dat Cees eigenlijk van de 'vensterbanken' is.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2852004
Ja ,fijn he ? ;D
Ik ben zelf ook heeeeeeel blij met ze en heel gelukkig dat ze zo opgeknapt zijn.

Het is echt leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen nu ze zich elke dag beter voelen.

Vanavond weer een mijlpaal : ik lokte ze met een barfhapje en nu kwam ook Cees erbij zitten .
De camera vindt hij nog steeds niks maar hij staat er nu bij te eten op een halve meter afstand van mij,da's nog niet eerder gebeurd.

Beiden hebben inmiddels grote voorkeur voor gemalen barf .Grappig om te zien.

Tijd om een menuutje in elkaar te flansen


Afbeelding
Door wijkje
#2852246
Oh..als ik de verhalen lees  :smitten: :smitten: Zo te horen komt het helemaal goed met deze 2...en hebben ze ook wel getroffen hoor bij jou in paradijsje waar ze lekker muizen mogen vangen en ook nog eens gemalen Barf krijgen..
Gebruikersavatar
Door Neally
#2853232
Anne in Duitsland schreef: Toe maar, het eten wordt geserveerd op een dienblaadje! :biggrin2:

Mooie poezels zijn het. Ik geef het nog twee weken, dan liggen ze 's avonds bij je op schoot voor de televisie. ;D
:smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2853268
;D ;D

Euh....Cees lag gisteravond languit te slapen op het hondenbed in het hondegedeelte
Annie lag te knorren in een stoel en sprong bij mij op schoot  ::)

Muizen vangen ho maar  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door