Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#324298
Hallo hier een oproepje van Stan en Oliver.

We hebben verleden jaar al aan ons vrouwtje duidelijk gemaakt dat we niet gediend zijn van dat vieze glibberige rauwe vlees. Gelukkig kregen we daarna brokjes. Sinds een paar dagen geleden zit er echter weer van dat rare spul in ons bakkie. We zijn zo dom geweest om de eerste nacht alles op te eten want nu houdt ze vol. Er staan weer 2 van die bakkies met vies spul maar dat willen we helemaal niet! We willen lekkere stinkbrokkies >:(

Als ze naar de keuken loopt lopen we mauwend om haar benen heen en roepen: we hebben zo'n honger, geeft ons nou brokjes! Maar ze doet het niet hoor, het enige dat ze ons geeft is dat carni-nogwattes.

Hoe lang denken jullie dat het vrouwtje dit zal volhouden? Want soms dan hebben we zo'n trek dat we toch stiekum maar wat carninogwattes eten. Eigenlijk vinden we het best lekker hoor, maar ja we zijn nou eenmaal trotse katten en zullen dat echt niet toegeven.

Nou helpen jullie duimen dat het vrouwtje gauw weer normaal doet en ons gewoon weer onze lekkere brokkies voorschotelt?

Hoogachtend,

Stan en Oliver

PS, naschrift van Femke: Als de Cb hier een paar uurtjes heeft gestaan ziet het er niet zo fris meer uit en gooi ik het weg. Hoelang kan het eigenlijk buiten de koelkast goed blijven?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#324322
Nou Stan en Oliver, ik denk dat jullie vrouwtje het langer vol gaat houden dan jullie, en junkfood is gewoon slecht, dus netjes jullie bakjes carninogwattes leeg eten






Voor Fem,
Ik doe meestal een schotel er over heen (die gooien ze er af als ze weer wat willen) en dan blijft het aardig lang goed
Door Anneke V
#324477
Femke schreef: Hallo hier een oproepje van Stan en Oliver.

We hebben verleden jaar al aan ons vrouwtje duidelijk gemaakt dat we niet gediend zijn van dat vieze glibberige rauwe vlees. Gelukkig kregen we daarna brokjes. Sinds een paar dagen geleden zit er echter weer van dat rare spul in ons bakkie. We zijn zo dom geweest om de eerste nacht alles op te eten want nu houdt ze vol. Er staan weer 2 van die bakkies met vies spul maar dat willen we helemaal niet! We willen lekkere stinkbrokkies >:(

Als ze naar de keuken loopt lopen we mauwend om haar benen heen en roepen: we hebben zo'n honger, geeft ons nou brokjes! Maar ze doet het niet hoor, het enige dat ze ons geeft is dat carni-nogwattes.

Hoe lang denken jullie dat het vrouwtje dit zal volhouden? Want soms dan hebben we zo'n trek dat we toch stiekum maar wat carninogwattes eten. Eigenlijk vinden we het best lekker hoor, maar ja we zijn nou eenmaal trotse katten en zullen dat echt niet toegeven.

Nou helpen jullie duimen dat het vrouwtje gauw weer normaal doet en ons gewoon weer onze lekkere brokkies voorschotelt?

Hoogachtend,

Stan en Oliver

PS, naschrift van Femke: Als de Cb hier een paar uurtjes heeft gestaan ziet het er niet zo fris meer uit en gooi ik het weg. Hoelang kan het eigenlijk buiten de koelkast goed blijven?
Kijk eens aan, jullie kunnen samen met Gizmo & Frisky een " we love junkfood" comité oprichten!!! ;D ;D ;D

Deze keer geef ik ook niet af!!!!! >:(
Alleen een klein bakje droge brokken ben ik verplicht van te zetten, want ander zaagt onze kater ons de oren van de kop .......achter je aan hollen al jankend, op het bed in je armen & oren komen bijten & natuurlijk janken, dit vanaf 4u 's morgens ::) aan de deur krabben & janken terwijl je op't wc zit, voor je voeten lopen & janken janken janken.... ::)
I have to face it, mijn kater is een brokken-junky!! :o Maar naast zijn brokken zal hij zijn vers eten ook opeten...wacht maar 8)
Door Lisa
#324501
Ik denk dat jullie vrouwtje dit heeeel lang volhoudt. Dus je kan maar beter gewoon dat glibberspul eten, dan hebben jullie ook niet zo'n honger meer!
Door Femke
#324962
Ze eten er nog niet echt fanatiek van maar wel iedere dag wat.... En zoalng ze blijven eten zet ik vast geen brokken neer ;) ;)
Door Francisca
#325392
Ik ga dat ook maar doen denk ik. Laddy en Cheetah krijgen nu nog brokken naast hun vlees, maar ik ga ook maar eens alleen vers vlees of Carnibest neerzetten. Dan eten ze maar een tijdje wat minder.
Door Femke
#325448
tja....ik ben benieuwd of we nog een keer zover komen dat ze het meteen opeten als ik het neergezet heb. Nu ziet het er soms echt harstikke goor uit, en dan nog eten ze het :-X :-X :-X


(bij gebrek aan beter dan, hè?)
Laatst gewijzigd door Femke op do 26 mei 2005, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Francisca
#325479
Femke schreef: tja....ik ben benieuwd of we nog een keer zover komen dat ze het meteen opeten als ik het neergezet heb. Nu ziet het er soms echt harstikke goor uit, en dan nog eten ze het :-X :-X :-X


(bij gebrek aan beter dan, hè?)
Misschien vinden ze het dan pas lekker. :P ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door